معماری برتر(Architecture)
نوشته شده توسط : ali

انتقاد معماری

انتقاد معماری برتر(Architecture) نقد معماری است. انتقاد روزمره مربوط به نقدهای منتشر شده یا پخش شده از ساختمان ها به صورت کامل یا از نظر اخبار و معیارهای دیگر.

در بسیاری از موارد، انتقاد به ارزیابی موفقیت معمار در دیدار با اهداف و اهداف خود و دیگران می انجامد. ارزیابی ممکن است موضوع را از دیدگاه برخی زمینه های گسترده تر در نظر بگیرید، که ممکن است شامل برنامه ریزی، مسائل اجتماعی یا زیست شناسی باشد. همچنین ممکن است موقعیتی قطبی داشته باشد که ارزش های خود منتقد را منعکس می کند.

در دسترس ترین افراطی، انتقاد معماری شاخه ای از روزنامه نگاری سبک زندگی است، به خصوص در مورد پروژه های مسکونی بالا پایان.

تغییر شکل، پیشنهاد شهر سازی برای مرکز شهر

FJMT طراحی برای هتل استفاده مختلط، مسکونی و توسعه خرده فروشی برای سیدنی مرکزی است که دو برج 80 طبقه به هم پیوسته در مرکز آن ویژگی.

توسعه در خیابان پیت 338 خواهد شد نزدیک به نیمی از بلوک شهرستان در وسط شهر را اشغال, با شش ساختمان سکو طراحی شده توسط چهار شیوه های معماری مختلف به تجمیع خرده فروشی و استفاده از هتل.

Trias خواهد شد 249 قلعه ساختمان خیابان طراحی, پلی Harbison طراحی خواهد شد 241 قلعه ساختمان خیابان طراحی, معماران Aileen سیج هتل خیابان پیت انجام دهد, و جرد فضاهای خرده فروشی انجام خواهد داد. مارتا شوارتز شرکا و FJMT چشم انداز خواهد شد مسئول معماری دامنه عمومی، در حالی که FJMT دو برج امضا طراحی خواهد شد.

طراحی شده به "مهار و ظریف" برج های باریک خواهد شد به شدت قابل مشاهده در خط آسمان, با نمایش های بدون مانع از هاید پارک و سمت شرق CBD.

برج ها به طور غالب آپارتمان خانه اما برج جنوبی اتاق هتل تا سطح 17 داشته باشد. پل میان سطح شامل دو سطح دو ارتفاع دو برج متصل خواهد شد, با یک رستوران و نوار باز به عموم مردم در یک سطح و هتل و استخرهای شنا مسکونی و facilites سلامت در دیگری.

معماری برتر(Architecture) :

"پیشنهاد دارای یک فرم متمایز و رو به جلو نگاه اما همچنین مهار شده است, ظریف و تقویت هندسه, ساختار شهری و بلوغ سیدنی," نوشتن معماران در برنامه ریزی اسناد.

مطالب جدید :

معماری چیست ؟معماری(Architecture)، هنر و تکنیک طراحی و ساختمان، به عنوان از مهارت هایمرتبط با ساخت و ساز متمایز است.[بیشتر بخوانید]

 

در پایه برج ها، در هواپیما زمینی، شبکه ای از فضاهای عمومی، قابلیت تراساخت را در داخل بلوک شهر فراهم می کند و به افزایش پیاده روی در منطقه کمک می کند.

"بنیادی نبودن شخصیت شهری طرح، ساختار متعامد دانه های زیبا از دامنه عمومی و منظرخیابانی است،" نوشتن معماران. "برج کوچک رد پا شکل آشیانه به شبکه ای از طریق لینک سایت و زندان فضاهای عمومی خطاب و فعال شده توسط انواع ساختمان های کم مقیاس: یک شهر در میکروکوزم."

دامنه عمومی نیز به طور عمودی از طریق توسعه گسترش یافته است، از زیر زمین بندر cochere، که به آسمان باز است به انواع باغ تراس سقف.

تیم تحت رهبری FJMT برنده یک رقابت طراحی برای سایت خیابان پیت 338 در سال 2018، با هیئت داوران تحت تاثیر قرار "نفوذپذیری از هواپیما زمین، انعطاف پذیری از سطوح سکو و فرصت ی که دو فرم برج ارائه برای کاهش کلی بصری فله و سایه از پارک های نزدیک و دامنه عمومی، و همچنین ارائه یک تبه مسکونی برتر است. "

تیم های دیگری که در این رقابت شرکت کردند عبارت بودند از: زاها ها هادید معماران، معماران، استودیو ی ساخت و زاویه راست؛ کوهن Pedersen فاکس، کرون و اندرو برنز معماری؛ گریم شاو، طراحی هوشمند، Panovscott و آینده شهر؛ و Skidmore، Owings و Merrill، PTW معماران و استوارت هالنشتاین.

رقابت برای طراحی مسکن 'نوآورانه' در دریاچه مککاوری

دریاچه Macquarie شورای شهر راه اندازی کرده است 40،000 $ رقابت طراحی در سراسر کشور به دنبال "نسل بعدی مسکن شهری در استرالیا."

مسابقه "dWELL" برای معماران، طراحان ساختمان و دانشجویان باز خواهد بود، که به چالش کشیده خواهد شد برای طراحی یک نوع مسکن "با سلامت، نوآوری، استطاعت و پایداری در قلب خود."

مدیر شورای توسعه املاک و کسب و کار، دیوید Antcliff، گفت: یک تقاضا پیش بین برای 13،500 خانه جدید در دریاچه Macquarie در 16 سال آینده وجود دارد و زمان حق فکر کردن در خارج از میدان است. دریاچه مککواردری در منطقه هانتر نیو ساوت ولز است که در حدود ۱۵۰ کیلومتری شمال سیدنی قرار دارد.

"ما می خواهیم به یک پلت فرم به ایده هایی که در اطراف در پشت سر طراحان فوران شده است، " او گفت.

"همه اغلب، مختصر مشتری بسیار خاص در مورد آنچه که آنها می خواهند برای رسیدن به, چگونه یک ساختمان نگاه خواهد کرد و یا چگونه آن را انجام خواهد داد, و این تفکر به طور کلی از گذشته می آید.

مطالب جدید :

معماری معاصر|مدرنیسم|پیدایش معماری بومی و باستانی[بیشتر بخوانید]

 

رقابت برای طراحی مسکن 'نوآورانه' در دریاچه مککاوری

معماری متوسط با اثرات قابل توجهی: 2020 برنده جایزه خانه

یک «بازاختراع بازیباز و طراوت آور» از کلبه ساحل به نام خانه سال استرالیا، جایزه برتر از یک زمینه چشمگیر از ورودی ها در سال 2020 جوایز خانه ها نام گرفته است.

خانه خیابان Cantala توسط من تحت تاثیر هیئت منصفه با skilfully خود را بین فضای عمومی و خصوصی را به سهم واقعی به محله.

"[پروژه] قهرمانان ظرفیت معماری مسکونی متواضع به طور قابل توجهی تاثیر راه ما در استرالیا زندگی می کنند ، گفت : هیئت منصفه.

"ME مشکلات طراحی معمولی را به روشی فوق العاده حل کرده است، با در نظر گرفتن وضعیت حومه شهر موجود و کنار زدن مرزهای، به معنای واقعی کلمه و فیگوراتیک - و همه در یک بودجه معقول."

خانه خیابان Cantala نیز برنده مشترک در خانه تغییر و علاوه بر بیش از 200 متر 2 رده در کنار خانه Ruckers هیل توسط استودیو برایت.

همچنین برنده چندین جایزه فیتزروی نورث ۰۲ توسط راب کنون معماران است که با جایزه ای برای خانه جدید زیر ۲۰۰ متر ۲۰۰ متر و برای هاوس در یک میراث چهار چوب شناخته شده است.

معماری متوسط با اثرات قابل توجهی: 2020 برنده جایزه خانه

 

ساده و در عین حال مجسمه: دریایی

این عقب علاوه بر کلبه میراث بر روی یک بلوک گوشه بالا در Fremantle در هماهنگی با ساختار موجود می شود و افزایش طبیعت گرامی "ramshackle" آن. صاحبان خانه سو و روپرت توسط خانه آجر متوسط در تراس دریایی جذاب بودند زمانی که آنها آن را در سال 2013 خریداری شد. خانه رامشکل شامل پنج اتاق اصلی و سازه های مختلف لاغر به عقب که در طول سال ها اضافه شده بود.

موقعیت بالا آن را فراهم نمایش عالی بیش از Fremantle 'sساحل جنوبی. آنها در خانه برای چندین سال زندگی می کردند در حالی که انجام بازسازی در مقیاس کوچک داخلی.

خانه در ثبت میراث دولتی محلی ذکر شده است و سو و روپرت مشتاق بودند برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد گذشته خود را. آنها تحقیقات گسترده ای در کتابخانه محلی و آرشیو های ایالتی برای پیدا کردن عکس های اولیه انجام داده اند، که به آنها کمک می کرد تا چندین معما را حل کنند و عناصر کلیدی را دوباره به حالت اول دربیایند، از جمله سه دودکش و وردای جلویی که توسط صاحبان قبلی ساخته شده بود.

در طول ساخت و ساز، آنها خوشحال بودند به کشف یک اصل ورانده در زیر عرشه سازی الوار و آنها به سفارش ارسال جدید در همان سبک.

مطالب جدید :

معماری(Architecture) شباهت و تفاوتها طراحی داخلی با مهماری داخلی [بیشتر بخوانید]

 

ساده و در عین حال مجسمه: دریایی

پنجره های استراتژیک قرار داده شده در امتداد ارتفاع جنوبی تصرف نمایش اقیانوس از نیمکت آشپزخانه

دیوید به سرعت درک کیفیت آنها قدردانی و خال خال بالقوه برای گرفتن نمایش دریا با حذف میخ از باغ عقب. سایت به سمت جنوب خالی است و در کنار ایستگاه پمپاژ فهرست شده میراث، که از خیابان به عقب برمی گشته، می شود.

این عناصر همسایه از عقب بلوک سو و روپرت یک راهرو نمای به دریا ایجاد می کنند که در نتیجه دیوید از آن به عنوان «یک سایت تقریباً سه طرفه» نام می برد.

بنابراین طراحی دیوید یک اضافه دو-فروشگاهی را در امتداد مرز جنوبی سایت قرار داد، با ورودی اصلی جدید در انتهای شرقی. یک فویر در ورودی شامل وصال ساخته شده و قفسه بندی برای کیف، کت، کفش و کلاه است و این قفسه بندی باز در طول اضافه ادامه دارد.

"مشتریان ما مجموعه مشتاق از هنر و اشیاء و trinkets، بنابراین ما می خواستیم به عناصر است که اجازه می دهد آنها را برای رسیدن به سطح بالایی از شخصی سازی شامل،" دیوید می گوید.

ورود جدید منجر به آشپزخانه سخاوتمندانه، غذاخوری و فضای زندگی، که درهای کشویی بزرگ عقب به حفره دیوار و باز کردن به یک حیاط دیوار به شمال. استراتژیک قرار داده شده پنجره ها در امتداد ارتفاع جنوبی تصرف نمایش اقیانوس از نیمکت آشپزخانه, در حالی که یک بانک از لوور کمک می کند تا به معتدل نسیم دریا – شناخته شده به صورت محلی به عنوان دکتر Fremantle – که سرد خانه هر بعد از ظهر بدون نیاز به هر گونه تهویه مطبوع.

پنجره های استراتژیک قرار داده شده در امتداد ارتفاع جنوبی تصرف نمایش اقیانوس از نیمکت آشپزخانه

ساختمان سازی

برای عمل ساخت ساختمان، ساختمان سازی را ببینید. برای سازه های در نظر گرفته شده برای استفاده انسان، ساختمان غیر ساختمان را ببینید. برای استفاده های دیگر، ساختمان (ابهام زدایی) را ببینید. برای استفاده دیگر از "Edifice"، به کاسیو ادیفیس نگاه کنید.
به دلایل فنی، "ساختمان #19" تغییر مسیر در اینجا. برای زنجیره فروشگاه، ساختمان 19 را ببینید.





:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: