دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال)
نوشته شده توسط : ali

دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال) چه می باشد؟

بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ) استفاده از اینترنت، دستگاه های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو، و کانال های دیگر برای رسیدن به مصرف کنندگان است. برخی از کارشناسان بازاریابی بازاریابی دیجیتال را تلاشی کاملاً جدید می داند که نیاز به راه جدیدی برای نزدیک شدن به مشتریان و راه های جدید درک نحوه رفتار مشتریان در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد.

 

کلید موفقیت

بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ) استفاده از اینترنت برای رسیدن به مصرف کنندگان است.
بازاریابی دیجیتال یک زمینه گسترده است، از جمله جذب مشتریان از طریق ایمیل، بازاریابی محتوا، پلتفرم های جستجو، رسانه های اجتماعی، و موارد دیگر.
درک بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال بخش خاصی از پایه مشتری را هدف قرار می دهد و تعاملی است. بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است و شامل تبلیغات نتیجه جستجو، تبلیغات ایمیل، و توییت ترویج - هر چیزی که شامل بازاریابی با بازخورد مشتری و یا تعامل دو طرفه بین شرکت و مشتری است.

بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتال متفاوت است. بازاریابی اینترنتی تبلیغات است که تنها در اینترنت است، در حالی که بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)می تواند از طریق دستگاه های تلفن همراه، بر روی پلت فرم مترو، در یک بازی ویدئویی، یا از طریق یک برنامه گوشی هوشمند صورت گیرد.

در نظر بازاریابی دیجیتال، تبلیغ کنندگان معمولاً به عنوان منبع نامیده می شوند، در حالی که اعضای تبلیغات هدفمند معمولاً گیرنده نامیده می شوند. منابع اغلب گیرنده های بسیار خاص و به خوبی تعریف شده را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال، پس از تمدید ساعات اواخر شب بسیاری از مکان های آن، مک دونالد نیاز به خارج کردن این کلمه دارد.

این کارگران شیفت و مسافران با تبلیغات دیجیتال را هدف قرار داد چرا که این شرکت می دانست که این افراد بخش بزرگی از کسب و کار اواخر شب خود را ساخته شده است. مک دونالد آن ها را تشویق به دانلود یک برنامه جدید رستوران یاب کرد و آن ها را با تبلیغات قرار داده شده در دستگاه های خودپرداز و پمپ بنزین ها و همچنین در وب سایت هایی هدف قرار داد که مشتریانش را در شب مکرر می دانست.

 

بازاریابی وب سایت

یک وب سایت محور تمام فعالیت های بازاریابی دیجیتال است. به تنهایی، این یک کانال بسیار قدرتمند است، اما آن را نیز رسانه مورد نیاز برای اجرای انواع کمپین های بازاریابی آنلاین است. یک وب سایت باید نشان دهنده یک نام تجاری، محصول، و خدمات به شیوه ای روشن و به یاد ماندنی باشد. این باید سریع, تلفن همراه دوستانه, و آسان برای استفاده.

پرداخت در هر کلیک (PPC) تبلیغات

تبلیغات PPC بازاریاداران را قادر می سازد تا از طریق تبلیغات پرداخت شده به کاربران اینترنت بر روی تعدادی از پلتفرم های دیجیتال برسند. بازاریابین می توانند کمپین های PPC را در گوگل، بینگ، لینکداین، توییتر، Pinterest یا فیس بوک راه اندازی کنند و تبلیغات خود را به افرادی که در جستجوی شرایط مربوط به محصولات یا خدمات هستند نشان دهند. کمپین های PPC می توانند کاربران را بر اساس ویژگی های جمعیتی خود (مانند سن یا جنسیت) بخش بندی کنند، یا حتی منافع یا مکان خاص خود را هدف قرار دهند. محبوب ترین پلتفرم های PPC تبلیغات گوگل و تبلیغات فیس بوک هستند.

بازاریابی محتوا

هدف بازاریابی محتوا رسیدن به مشتریان بالقوه از طریق استفاده از محتوا است. محتوا معمولاً در یک وب سایت منتشر می شود و سپس از طریق رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیل، جستجوگرها، یا حتی کمپین های PPC ترویج می شود. ابزار دیجیتال مارکتینگ شامل وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، دوره های آنلاین، اینفوگرافیک ها، پادکست ها، و webinars است.

بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل هنوز هم یکی از موثرترین کانال های بازاریابی دیجیتال است. بسیاری از مردم اشتباه بازاریابی ایمیل با پیام های ایمیل اسپم، اما این چیزی است که بازاریابی ایمیل همه چیز در مورد نیست. بازاریابی ایمیل رسانه ای برای در تماس با مشتریان بالقوه خود و یا افراد علاقه مند به نام تجاری شما است. بسیاری از بازاریا بان دیجیتال از تمام کانال های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)دیگر برای اضافه کردن منجر به لیست ایمیل خود استفاده می کنند و سپس از طریق بازاریابی ایمیل، قیف های اکتساب مشتری را ایجاد می کنند تا آن ها را به مشتریان تبدیل کنند.

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی

هدف اولیه یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی آگاهی از برند و ایجاد اعتماد اجتماعی است. همانطور که شما عمیق تر به بازاریابی رسانه های اجتماعی، شما می توانید آن را برای دریافت منجر و یا حتی به عنوان یک کانال فروش مستقیم استفاده کنید.

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی است، و اینترنت زندگی جدیدی را به این آماده باش قدیمی آورده است. با بازاریابی وابسته، تاثیرگذاران محصولات افراد دیگر را ترویج می کنند و هر بار که فروش ساخته می شود یا سرب معرفی می شود، کمیسیون دریافت می کنند. بسیاری از شرکت های سرشناس مانند آمازون برنامه های وابسته ای دارند که میلیون ها دلار در ماه به وب سایت هایی که محصولات خود را می فروشند پرداخت می کنند.

بازاریابی تصویری

یوتیوب به دومین موتور جستجوی محبوب تبدیل شده است و بسیاری از کاربران قبل از اینکه تصمیم خرید بگیرند، چیزی یاد بگیرند، بررسی بخوانند یا فقط برای استراحت به یوتیوب روی بیایند. چندین پلت فرم بازاریابی ویدئویی وجود دارد، از جمله فیس بوک ویدئوها، اینستاگرام، یا حتی TikTok برای استفاده برای اجرای یک کمپین بازاریابی ویدئویی. شرکت ها بیشترین موفقیت را با ویدئو با ادغام آن با جستجوگرها، بازاریابی محتوا، و کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی گسترده تر پیدا می کنند.

پیام کوتاه

شرکت ها و سازمان های غیرانتفاعی نیز از پیامک یا پیام های متنی برای ارسال اطلاعات مربوط به آخرین تبلیغات خود یا دادن فرصت به مشتریان مایل استفاده می کنند. نامزدهای سیاسی که برای مقام ریاست جمهوری نامزد می شوند نیز از کمپین های پیام کوتاه برای گسترش اطلاعات مثبت در مورد سکوهای خود استفاده می کنند. همانطور که تکنولوژی پیشرفته است، بسیاری از کمپین های متن به دادن نیز به مشتریان اجازه می دهد به طور مستقیم پرداخت و یا دادن از طریق یک پیام متنی ساده است.





:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: