6 روش موفقیت در دیجیتال مارکتینگ
نوشته شده توسط : ali

بازاریابی دیجیتالی چه چیزی است؟

 

بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ) همگی فعالیت های بازاریابی هستند که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند.

آیا به این معنی است که آن را هر شکلی از بازاریابی است که آنلاین وجود دارد؟

آره و نه .

بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ)قطعا همه فعالیت های بازاریابی آنلاین را در بر می گیرد. با این حال ، ممکن است شامل برخی از فعالیت های آفلاین ، بیش از حد.

در اینجا انواع اصلی بازاریابی دیجیتال شما باید برای کسب و کار خود را در نظر بگیرند.

بازاریابی دیجیتالی چه چیزی است؟

 

1. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی دیجیتال(دیجیتال مارکتینگ) است که بر ایجاد و توزیع محتوا برای مخاطب هدف تمرکز دارد. محتوا با هدف ارزشمند بودن، مرتبط بودن، و (ایده آل) سازگار است. هدف نهایی آن رانندگی یک اقدام مشتری سودآور است.

بخش بسیار مهم در اینجا "با ارزش" و "مربوطه" است. این چیزی است که بازاریابی محتوا را جدا از تبلیغات اسپم سنتی می گوید. مخاطب هدف باید بخواهد به دنبال محتوا باشد و آن را مصرف کند.

 

به معنای گسترده تر، بازاریابی محتوا بخشی از هر فعالیت بازاریابی دیجیتال دیگر است، آن را بازاریابی رسانه های اجتماعی، جستجوگرها، و یا بازاریابی ایمیل است. محتوای کیفیت باید هسته اصلی هر فعالیت بازاریابی دیگری باشد که شما دنبال می کنید.

برخی از نمونه های بازاریابی محتوا عبارتند از: های وبلاگ، فیلم ها، پادکست ها، اینفوگرافیک ها، کاغذهای سفید، مطالعات موردی، کتاب های الکترونیکی.

 

2. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

جستجوگرها ، یا بهینه سازی موتور جستجو ، فرایند گرفتن ترافیک با کیفیت از رایگان ، یا ارگانیک ، نتایج جستجو بر روی موتورهای جستجو (مانند گوگل و بینگ) است.

این مهم است که ترافیک شما رانندگی به وب سایت خود را مربوط به صنعت شما است. اگر شما موفق به جذب حجم بالایی از بازدید کنندگان جستجو برای کامپیوتر مکینتاش در حالی که آنچه شما در واقع انجام می دهند فروش بارانی است، ترافیک به شما هیچ خوب انجام دهد. ...

 

3. بازاریابی موتور جستجو (SEM)

در ابتدا اصطلاح «بازاریابی موتور جستجو» به عنوان یک اصطلاح چتری برای فرایند به دست آوردن هر دو ترافیک جستجوی پرداخت شده و آزاد به کار می گرفت. با گذشت زمان، صنعت به استفاده از اصطلاح "SEM"، یا بازاریابی موتور جستجو، تنها برای فعالیت های پرداخت شده تغییر کرد.

بنابراین، این نوع بازاریابی دیجیتال به چه معناست؟

بازاریابی موتور جستجو به شکلی از بازاریابی دیجیتال اطلاق می شود که هدف آن افزایش دید یک وب سایت در موتورهای جستجو با استفاده از روش های پرداخت شده است. به عبارت دیگر، این تبلیغات شما را در خارج وجود دارد در AdWords گوگل و تبلیغات بینگ قرار داده است.

 

شما می توانید نتایج جستجوی پرداخت شده در Google را با علامت کوچک "Ad" در ابتدای URL تشخیص دهید. همچنین گوگل این صفحات را در نتایج جستجو اول قرار می دهد.

با ترکیب جستجوگرها و SEM ، شما می توانید ترافیک با کیفیت به وب سایت خود درایو. با کمک بازاریابی موتور جستجو می توانید خودتان را در مقابل مخاطبانی قرار دهید که فعالانه در جستجوی خدمات و برندهایی مانند شماست.

 

4. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

به بیان ساده تر، بازاریابی رسانه های اجتماعی(دیجیتال مارکتینگ) به روند استفاده از بسترهای رسانه های اجتماعی برای جلب ترافیک و توجه اشاره دارد. با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید مواجهه را افزایش داده و روابط معنی داری با مشتریان خود ایجاد کنید.

در حالی که همه می توانند از SMM به عنوان یک نوع بازاریابی دیجیتال بهره مند شوند، شرکت های B2C و SaaS تمایل به گرفتن بیشتر از آن. بازاریابی رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد گوش دادن به آنچه مشتریان خود را به گفتن، درگیر شدن در گفتگو، و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند است.

 

5. پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات (PPC)

پرداخت به ازای هر کلیک مدلی از تبلیغات است(دیجیتال مارکتینگ)که در آن بازاریاداران هر بار که مردم روی آگهی خود کلیک می کنند هزینه ای پرداخت می کنند. اساسا، این روند خرید بازدید کننده داشته است به سایت شما، به عنوان مخالف به گرفتن آنها را ارگانیک از طریق جستجوگرها و یا انواع دیگر بازاریابی دیجیتال است.

PPC یکی از انواع جستجوی پرداخت شده است. این شبیه به SEM (بازاریابی موتور جستجو) اما همچنین می تواند شامل تبلیغات نمایش (هزینه در هر کلیک بر اساس) ، و تبلیغات وابسته است.

 

6. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یکی از راه های محبوب مردم پول آنلاین این روزها است. اگر برنامه وابسته خود را موفق است، شما ممکن است درآمد کاملا مناسب و معقول منفعل درآمد.

اساسا بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی دیجیتال است که در آن یک فرد شریک با کسب و کارهای دیگر به منظور دریافت یک کمیسیون برای ترافیک / او برای این کسب و کار تولید می کند. این را تصور کنید: شما یک لینک به یک وب سایت خارجی در وبلاگ یا وب سایت خود قرار داده است. هر بار که یک کاربر به این وب سایت خارجی پیش می رود و خریدی انجام می دهد، کمیسیونی دریافت می کنید.





:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: