مسیر مستقیم برای بازاریابی دیجیتال
نوشته شده توسط : ali

بازاریابی دیجیتال

برای بهینه سازی استراتژی های بازاریابی شما، دیجیتال اجباری است. بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان خود را بشناسید، داده های مهمی در مورد آنها یاد بگیرید، و متریک هایی را ارائه دهید که به تیم بازاریابی شما اعتبار بدهد.

قدم اول

من مخاطبانم را به اندازه کافی خوب نمی شناسم تا شروع کنم. دانستن مخاطبان خود را طول می کشد زمان، و در حالی که تیم بازاریابی خود را ممکن است شخصیت های مخاطبان است که می تواند از استفاده توسعه یافته است، مصرف کنندگان به طور فعال صرف وقت آنلاین ممکن است در راه شما می خواهم انتظار رفتار نمی کند.

شما نیاز به تست زبان های مختلف با اهداف مختلف، به خاطر داشته باشید که برخی از توصیفی ها به افراد مختلف و محل خود را در چرخه خرید درخواست تجدید نظر. خودتان را به مخاطبان خود بسازید و اعتبار می سازید که شما را جدا از مسابقه قرار خواهد داد.

اجزای بازاریابی دیجیتال

اجزای بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال در سراسر یک شبکه عظیم از نقاط لمسی دیجیتال است که مشتریان تعامل با بارها در روز است. برای استفاده درست از این کانال ها باید درک درستی از هر کدام داشته باشد.

جستجوي پرداخت شده . جستجوی پرداخت شده، یا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به طور معمول به نتیجه حمایت شده در بالا یا طرف صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) اشاره دارد. این تبلیغات شما را برای هر کلیک شارژ و آنها را می توان متناسب به نظر می رسد زمانی که شرایط جستجو خاص وارد شده است، بنابراین تبلیغات خود را به مخاطبان به دنبال چیزی به طور خاص هدف قرار گرفته است.

این تبلیغات می تواند بسیار موثر باشد، چرا که آنها در داده های gleaned از رفتار آنلاین افراد تکیه می کنند و برای افزایش ترافیک وب سایت با ارائه تبلیغات مربوطه به افراد مناسب در زمان مناسب استفاده می شود. این تبلیغات همچنین شامل retargeting، به این معنی که بسته به اقدامات مشتریان، ابزار اتوماسیون بازاریابی می تواند منحصر به فرد، شخصی متقابل پلت فرم تبلیغات پیشه وری.

بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

جستجوگرها فرایند بهینه سازی محتوا ، راه اندازی فنی ، و رسیدن به وب سایت شما ، به طوری که صفحات خود را در بالای نتیجه موتور جستجو برای مجموعه ای خاص از شرایط کلمه کلیدی ظاهر می شود.

با استفاده از جستجوگرها می تواند بازدید کنندگان را به سایت شما درایو زمانی که آنها نمایش رفتار نشان می دهد که آنها در حال جستجو برای محصولات مربوطه، که می تواند یک تغییر بازی با توجه به اینکه 90٪ از مردم جستجو هنوز یک نظر در مورد یک نام تجاری تشکیل نشده است (آزمایشگاه وضعیت، 2018).

در حالی که PPC و retargeting جای خود را، ترافیک آنلاین ارگانیک به دست آورده از طریق بهینه سازی موتور جستجو تاثیر زیادی بر رتبه بندی جستجو و، با گسترش، ترافیک سایت آلی است.

با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات، شما می توانید از جستجوگرها برای افزایش انبوه دید و شروع یک رابطه مشتری با هم استفاده کنید. سئو به افزایش رتبه یک وب سایت در نتایج جستجوی آنلاین، و در نتیجه ترافیک سایت ارگانیک آن، با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات محبوب تعریف شده است. استراتژی های قوی جستجوگرها بسیار تاثیر گذار در مبارزات بازاریابی دیجیتال از دید اولین گام به یک رابطه مشتری باقی می ماند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوای موثر به بیرون در طبیعت تبلیغاتی نیست، بلکه در خدمت آموزش و الهام بخشیدن به مصرف کنندگانی است که به دنبال اطلاعات هستند. هنگامی که شما ارائه محتوا است که مربوط به مخاطبان خود را، آن را می تواند شما را به عنوان یک رهبر فکر و یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات امن، و آن را کمتر احتمال دارد که تلاش های بازاریابی دیگر خود را در استاتیک از دست داده است.

در عصر خریدار خود کارگردانی، بازاریابی محتوا سه برابر بیشتر از تبلیغات جستجو پرداخت شده منجر می شود، بنابراین به خوبی ارزش تلاش اضافی را دارد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی

کلید بازاریابی موثر رسانه های اجتماعی بسیار فراتر از داشتن حساب های فعال رسانه های اجتماعی است. شما همچنین باید بافی عناصر اجتماعی را به هر جنبه ای از تلاش های بازاریابی خود را برای ایجاد به عنوان بسیاری از فرصت های به اشتراک گذاری همتا به همتا که ممکن است. هر چه مخاطبان شما بیشتر الهام گرفته شود تا با محتوای شما درگیر شوند، احتمال به اشتراک گذاشتن آن بیشتر است و به طور بالقوه الهام بخش همسالان خود برای تبدیل شدن به مشتریان نیز هست.

بازاریابی تلفن همراه

دستگاه های تلفن همراه در جیب ما نگهداری می شوند، کنار تخت های ما می نشینند و در طول روز مدام بررسی می شوند. این باعث می شود بازاریابی در تلفن همراه فوق العاده مهم — دو سوم از مصرف کنندگان می تواند یک نام تجاری خاص آنها را دیده اند تبلیغات در تلفن همراه در هفته گذشته به یاد داشته باشید - اما تلفن همراه نیز بسیار ظریف با توجه به ماهیت صمیمی آن است. پیام کوتاه، MMS، و بازاریابی در برنامه همه گزینه ها برای رسیدن به مشتریان خود را در دستگاه های خود را، اما فراتر از آن، شما باید هماهنگی تلاش های بازاریابی خود را در سراسر کانال های بازاریابی دیجیتال دیگر خود را در نظر بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 818
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: