تعمیر کار تخصصی آیفون تصویری
نوشته شده توسط : ali

حفظ امنیت خانه خود را یک کار مهم است

با الو آیفون شما میدانید که جز اعضای خانواده هیچکش قابل اعتماد نیست. اگر شما می خواهید بهترین آیفون های تصویری, شما باید یک زن و شوهر مارک را انتخاب کنید از جمله RCA, Zmodo, VueBell, و دیگران.

حلقه یک نام برجسته در فضا است، اما ما انتخاب کرده ام که آنها را در این لیست به دلیل مسائل امنیتی شناخته شده و آسیب پذیری ها شامل نمی شود.

برای اطمینان از امنیت شما، ما چندین زنگ در را تحقیق و بررسی کرده اید تا آنهایی را که می توانند در فضای باز رسیدگی کنند، از گزینه های پشتیبان گیری متعدد پشتیبانی کنند، و ضبط ویدیویی با زاویه عریض با کیفیت بالا ارائه کنند.

برای راه اندازی جامع تر خانه هوشمند، لیست ما را از بهترین محصولات خانه هوشمند را بررسی کنید. در غیر این صورت، بهترین دوربین های زنگ در هوشمند ما را در زیر.

 

حفظ امنیت خانه خود را یک کار مهم است

 

گوگل آشیانه سلام بهترین گزینه

زمانی که شما نیاز به ضبط و جریان ویدیو از آیفون تصویری خود را دارید این زنگ درب 24/7 ویدئو جریان دارد بنابراین شما لازم نیست که برای یک هشدار صبر کنید تا آن را می دانم که کار می کند.

همچنین دارای ضبط مداوم با تصاویر فوری سه ساعته و ذخیره سازی تا ۳۰ روز سابقه ثبت برای کمک به شناسایی بازدید کنندگان یا مجرمان ناخواسته است.

شما می توانید کلیپ های ویدئویی سفارشی و فیلم های زمان بندی برای به اشتراک گذاشتن با خانواده و دوستان و همچنین اجرای قانون محلی به آنها هشدار به افراد مشکوک ایجاد کنید. زنگ در و صدای یدک می زند و هشدارهای حرکتی و همچنین وقتی کسی به قاب قدم می زند و برایتان اعلانی می فرستد، بنابراین همیشه می دانید که چه کسی در خانه شماست.

هنگامی که شما نمی توانید به درب، شما می توانید ضبط و بازی تا سه پاسخ سریع به اجازه دهید دوستان و خانواده می دانم که شما در خانه نیست و یا برای بازدارندن مجرمان. بررسی Lifewire توسط اریکا راوز، محصول سپر آشیانه از ویژگی های ستاره ای، از جمله آن بسته و تشخیص فرد، و کریستال روشن صوتی دو طرفه است.

 

گوگل آشیانه سلام بهترین گزینه

سلام زنگ هوشمند

Zmodo 'sبودجه قیمت گزینه ای است آماده باش برای خریداران کیف پول آگاه و شامل بسیاری از ویژگی های بزرگ در مدل های با قیمت بالاتر یافت شده است. Zmodo ارائه می دهد ارتباط دو طرفه, بنابراین شما می توانید ببینید و صحبت می کنند به بازدید کنندگان, به علاوه تشخیص حرکت هوشمند است که هشدار از طریق گوشی های هوشمند ارسال و ثبت یک کلیپ ویدئویی کوتاه هر زمان که حرکت حس. و اگر شما نمی توانید پاسخ درب، Zmodo می تواند یک پیام صوتی کوتاه، شخصی هنگامی که شما در دسترس نیست پخش کنید. نقد کننده ما کیفیت صوتی را در هر دو دستگاه خود و برنامه ستایش کرد.

فراتر از ویژگی های جریان اصلی آن، راه اندازی با بهره گیری از سیم کشی زنگ درب موجود و می افزاید: Zmodo Beam به عنوان یک توسعه دهنده دوگانه Wi-Fi و همراه Wi-Fi به زنگ، که جفت به سرعت به آندروید دانلود و برنامه های گوشی های هوشمند iOS.

هنگامی که آن را نصب شده است, دوربین 720p کمک می کند تا ضبط تا 8GB از ذخیره سازی ویدئو با یک گزینه برای اشتراک مبتنی بر سرویس پشتیبان گیری ابر است که ترکیبی از دید در شب, بنابراین شما می توانید ببینید و به یاد داشته باشید که در درب شما بدون توجه به زمان روز. در حالی که آن را واقعی ارائه نمی دهد "HD" ضبط ویدیو در 1080p، Zmodo ارائه می دهد فقط در مورد هر ویژگی یک خریدار زنگ هوشمند(الو آیفون) می تواند در قیمت است که خیلی خوب به تصویب می خواهم.

 

سلام زنگ هوشمند

 

درگاه تصویری Eufy 2K

الو آیفون : یکی از besdt است که آن را به HD دوربین های هوشمند زنگ می آید. این 2K HD ضبط و پخش با پشتیبانی HDR برای تصاویر واضح تر و جزئیات بیشتر فراهم می کند، بنابراین شما به راحتی می توانید تفاوت بین دوستان توقف توسط در حالی که شما بیرون، تحویل بسته و یا پرسنل خدمات، و غریبه مشکوک بگویید.

Eufy ذخیره های ضبط شده ویدئویی خود را به صورت محلی پشت رمزنگاری نظامی درجه بنابراین فیلم خود را خصوصی و امن باقی می ماند. محصول تست کننده ما، اریکا راوز، ستایش ویدیو روشن، و همچنین به نام zoning حرکت پیشرفته در بررسی خود را.

الو آیفون از یک الگوریتم هوش هوش یکم برای تشخیص اشکال و چهره های بدن انسان استفاده می کند، بنابراین شما هرگز از حیوانات خانگی یا حیوانات ولگرد هشدار های نادرست دریافت نمی کنید. زنگ در همچنین یک اعلان عکس فوری صورت را برای شما ارسال خواهد کرد وقتی که باعث شد تا شما همیشه می دانید که توسط متوقف شده است.

این سازگار با آمازون الکسا و گوگل دستگاه دستیار بنابراین شما می توانید فیلم زنگ خود را در هر کجا که شما در خانه هستند بررسی کنید. هنگامی که شما نمی توانید بلافاصله به بازدید کنندگان پاسخ, این زنگ به شما اجازه می دهد تا ثبت سه پاسخ سریع برای بازدارندن مجرمان.





:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: