نوشته شده توسط : ali

مزایای سرمایه گذاری در گرجستان

جهت سرمایه گذاری در گرجستان بایستی یک مشاور با تجربه و قابل اعتماد انتخاب کنید تا بتوانید فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان را به درستی شناسایی کنید

 

مزایای سرمایه گذاری در گرجستان

 

فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان

در این نوشته قصد داریم تا حدودی تجارب کارشناسان شرکت سام جورجیا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با وضعیت سرمایه گذاری در گرجستان آشنا شوید.

جهت سرمایه گذاری در هر کشوری عوامل کلی زیر را در نظر بگیرید تا موفق شوید :

۱ – جمعیت کشور مقصد : جمعیت گرجستان طبق آخرین تخمین سال ۲۰۱۳ میلادی حدود ۵ میلیون نفر است. بنابراین گرجستان دارای جمعیت کمی می باشد ، در نتیجه جهت سرمایه گذاری باید دقت بیشتری کرد ولی مثلا اگر کشوری دارای جمعیت حدود ۲۰ میلیون به بالا باشد ، این عامل جمعیت، جهت سرمایه گذاری وضعیت مناسب و مثبتی خواهد داشت.

۲ – درآمد سرانه کشور مقصد : درآمد سرانه در حقیقت قدرت خرید یک کشور را نشان می دهد. هر چقدر درآمد سرانه بالاتر باشد در نتیجه قدرت خرید مردم و همچنین میزان پول در گردش بین مردم بیشتر خواهد بود. درآمد سرانه گرجستان طبق آخرین تخمین حدود ۲۰۰۰ دلار آمریکا بوده که این مقدار تا حدودی کم است و درآمد سرانه حدود ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا به بالا می تواند این عامل را برای سرمایه گذاری مثبت کند.

۳ – مسافت کشور مقصد تا ایران : هر چقدر کشور مورد نظر شما جهت سرمایه گذاری به ایران نزدیکتر باشد امکان تعامل و تبادل بین آن کشور و ایران بیشتر می شود و همچنین هزینه و وقت شما جهت رفت و آمد کمتر خواهد بود، بنابراین در این حالت تمرکز بیشتری بر روی طرح های تجاری خودتان خواهید داشت. مسافت کشور گرجستان تا ایران خیلی کم است و می توانید با یک پرواز حدود یک ساعت و نیم از تهران به تفلیس بروید. حتی قادر خواهید بود با اتومبیل شخصی از ایران به گرجستان سفر کنید.

نتیجه گیری جهت شرایط سرمایه گذاری در گرجستان

با توجه به عوامل بالا می توان نتیجه گرفت که همه نوع تجارتی در گرجستان پاسخگو نیست و فقط یک سری از سرمایه گذاری ها در مناطق خاص می تواند سودده باشد و همچنین معمولا دوره بازگشت سرمایه در گرجستان با توجه به تجربه چندین ساله شرکت سام جورجیا در اغلب تجارت ها بالای دو سال است. جهت بهترین سرمایه گذاری در گرجستان و همچنین شناخت فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان با مشاوران با تجربه شرکت سام جورجیا مشورت کنید تا بتوانید بهترین گزینه سرمایه گذاری در گرجستان را انتخاب کنید.

نتیجه گیری جهت شرایط سرمایه گذاری در گرجستان

مشاوره و سرمایه گذاری در گرجستان

شروع سرمایه گذاری در گرجستان در نوامبر سال ۲۰۱۰ بود که با لغو ویزا برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت به گرجستان را دارند، شمار توریست های ایرانی در این کشور سه برابر شد. به طوری که در سال ۲۰۱۱ به ۶۰ هزار و در پنج ماهۀ اول سال ۲۰۱۲ به ۲۴ هزار نفر رسید. سرمایه گذاران ایرانی سرمایه گذاریهای هنگفتی را در گرجستان , متحد نزدیک ایالات متحدۀ آمریکا در منطقه , صورت داده اند؛ کشوری که به تازگی از جنگ با روسیه فارغ شده است.

 

مزایای رقابتی كشور گرجستان برای انجام سرمایه گذاری در گرجستان

  • نیروی كار ۱٫۹ میلیون نفری گرجستان تحصیل كرده هستند ( ۳۰٫۸ دارای مدارك دانشگاهی هستند )
  • میانگین حقوق ماهیانه آنان كمتر از میانگین اروپایی است ( ۳۴۶ دلار آمریكا در سال ۲۰۱۰ )
  • ۵۰٫۴ درصد جمعیت بیكار آن ( ۱۶۹۱۰۰ نفر ) بین ۲۰ تا ۳۴ سال سن دارند .
  • گرجستان از سال ۲۰۰۰ عضو سازمان تجارت جهانی است .تعرفه های پایین ترخیص گمركی دارد.گمرك مرزی كار آمدی دارد.رژیمهای تجارت ترجیحی با اروپا و آمریكا دارد همچنین رژیم تجارت آزاد با كشور تركیه و كشورهای مستقل المنافع دارد.این كشور هیچ محدودیت تجاری با هیچ كشوری ندارد.
  • زیر ساختهای تجاری گرجستان بسیار خوب است .یك شبكه سراسری پویا از راه آهن و راهها و بنادر و فرودگاهها دارد.
  • رشد سرمایه گذاری خارجی در گرجستان از سال ۲۰۰۳ به بعد در نتیجه انجام اصلاحات در مرزها برای سهولت بیشتر مبادلات مرزی و كاستن هزینه های آن ، رشد فزاینده ای را تجربه كرده است .
  • كشور گرجستان كیفیت بالایی از زندگی را به ساكنین خود ارائه می دهد .محیط زیست پاكیزه ای دارد كه نتیجه تمركز دولت آن بر استفاده از انرژیهای سبز و تولید غذاهای ارگانیك است.
  • مالیات کم
  • سیاست تجارت آزاد
  • رشد اقتصادی پایدار

بازسازي اقتصادي

يكي از مهمترين اولويت هاي دولت گرجستان به شمار می رودو در اين راستا خصوصي سازي اقتصادي، جهت گيري به سمت بازار آزاد و همگرایی با اقتصاد اتحادیه اروپا، از اولويت هاي اصلي اين كشور گردید ؛ به طوري كه با تصويب قوانين و ارائه تسهيلات خاص، گرجستان طبق آمارهاي جهاني رتبه هاي ذيل را در جهان کسب نمود :

مؤسسه« Doing Business » گرجستان را از لحاظ سادگی فعالیت تجاری در سال ۲۰۱۵در جایگاه ۱۵ (سال ۲۰۱۴ جایگاه ۱۴) و به عنوان کشور پیشرو و اصلاحات گر در منطقه اروپا و آسیای مرکزی اعلام نموده است.

مؤسسه »  Fraser Institute«در رتبه بندی خود مربوط به آزادی اقتصادی جهان برای سال ۲۰۱۵ ، گرجستان و قطر را مشترکا بعد از انگلستان در جایگاه ۱۲ قرار داده است. در این رتبه بندی ایالات متحده و تایوان بعد از گرجستان می باشند.

مؤسسه« Transparency International »بر اساس رتبه بندي  سال ۲۰۱۴ گرجستان را بین کشورهای شوروی سابق و اوروپا شرق پرچمدار مبارزه با فساد مالی می داند.طبق این رتبه بندی گرجستان در منطقه آسیای مرکزی و اوروپای شرق جایگاه اول را به اختصاص داده است.



:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

فیسبوک در حال پیر شدن

دیجیتال مارکتینگ : دیگر فیسبوک پادشاه نیست. طبق گفته فوربس 41% از کاربران این پلتفرم بالای 65 سال سن دارند و فیسبوک به دنبال جمع‌آوری افراد جوان است. این در حالی است که نرم‌افزار و پلتفرم‌هایی مانند Instagam، TikTok و Snapchat رشد بسیار خوبی دارند و در حال ساخت امپراتوری خود هستند. پس از رسوایی سال 2018، فیسبوک بخش بسیار زیادی از اعتبار خود را از دست داد.

درست است که فیسبوک هم‌چنان محبوب است، اما مارکترها باید اطمینان حاصل کنند که در آینده کسب‌و‌کار آن‌ها پابرجا باقی خواهد ماند. فیسبوک هم‌چنان در بخش جوان بودن کاربران خود در حال نزول است.

همین دلیل نیز باعث می شود که این بستر برای بسیاری از کسب‌وکارها کاربردی نباشد. در نتیجه متخصصان دیجیتال مارکتینگ باید بسیار محتاطانه‌تر عمل کنند که آیا مخاطب هدف آن‌ها در فیسبوک وجود دارد یا خیر؟ در غیر این صورت احتمالاً هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند هدر خواهد رفت!

 

فیسبوک در حال پیر شدن

اینستاگرام، بسیار محبوب برای سنین پایین

در حال حاضر شاهد افزایش بسیار زیاد کاربران این پلتفرم هستیم که از مرز 1 میلیارد نفر هم گذشته است. این مسئله یعنی اینکه ما شاهد رشد بی‌نظیر یکی از شاهکارهای دنیای شبکه‌های اجتماعی هستیم. طبق آمار ،کاربران این پلتفرم اکثراً جوان هستند و این بستر نیز برایشان بسیار جذاب است.

همین دلایل باعث شده است تا ایده های کسب درآمد از اینستاگرام روز به روز بیشتر شوند. کسب درآمد از اینستاگرام به شدت رو به افزایش است. یکی از مهم‌ترین دلایل این کار هم محبوبیت بسیار زیاد و رشد خیلی سریع این پلتفرم بوده است.

اخیراً خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اینستاگرام می‌خواهد قابلیت لایک را از این پلتفرم حذف کند. در نتیجه مارکترها هم باید بسیار مراقب باشند تا بتوانند از قابلیت‌های دیگر این رسانه استفاده کرده و استراتژی‌های خود را نیز تغییر دهند تا در نهایت بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

به هر حال چه بخواهیم و چه نخواهیم الگوریتم اینستاگرام هم مثل سایز پلتفرم‌ها به روز می‌شود و ما نیز باید باتوجه به تغییرات پیش برویم. با وجودی که این امر می‌تواند به تولید محتوای باکیفیت‌تری منجر شود، ولی برای رسیدن به این هدف باید بسیار منطقی و به دور از عجله عمل کرد، البته ناگفته نماند که شاید بعد از چنین تغییراتی بسیاری از کاربران با این پلتفرم خداحافظی کنند!

 

پادشاهی Chatbot

Chatbotها نرم‌افزارهایی هستند که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده‌اند و به عنوان دستیار مجازی عمل می‌کنند. این نرم‌افزارها به مروز زمان و با کمک دریافت اطلاعات مختلف از کاربر می‌توانند تعاملات بهتری را با او داشته باشند. این مسئله باعث می‌شود که چنین سیستم‌هایی به صورت مرتب بهبود پیدا کنند.

در سال‌های 2018 و 2019 این Chatbotها نقش‌های منظمی در فیسبوک داشتند. باید بگوییم که بسیاری از کارها از تهیه وضعیت گزارش آب‌وهوا و پشتیبانی مشتری گرفته تا اتوماسیون برخی از اصلی‌ترین کارهای پشتیبانی به راحتی توسط این نرم‌افزارها قابل انجام است. این ربات‌ها اجازه می‌دهند که کاربر، تعامل بسیار مناسب و متمرکزی داشته باشد، آن هم بدون اینکه به استفاده از منابع انسانی نیازی داشته باشد.

80% از مشاغل اذعان کرده‌اند که در سال 2020 از این ربات‌ها استفاده خواهند کرد، آن هم به این دلایل:

  • خدمات 24 ساعت
  • پاسخ سریع به سوالات مشتری
  • عدم نیاز به استراحت و مرخصی

طبق تحقیقات انجام‌شده در ژانویه 2020، 43% از مشتریان ترجیح می‌دهند که برای برقراری ارتباط با یک برند به جای صحبت تلفنی از Chatbotها استفاده کنند. با توجه به آمار و اطلاعات ارائه‌شده، بدون شک همین Chatbotها، یکی از سریع‌ترین رشدها را در بین پیشنهادهای 2020 خواهند داشت.

پادشاهی Chatbot

ویدئو دیگر یک گزینه نیست، یک اجبار است

اگر تا به حال از ویدئو مارکتینگ در کسب‌وکار خود استفاده نکرده‌اید، همین امسال شروع کنید. محتوای متنی نمی‌تواند به راحتی با محتوای ویدئویی رقابت کند، مخصوصاً زمانی که محصولی یا خدماتی را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانید. این راه هم باید گفت که ویدئو مارکتینگ یکی از مهم‌ترین ترندهای سئو 2020 ، 2019 و حتی از این به بعد خواهد بود.

بدون شک در سال‌های آتی عکس، ویدئو، پادکست تاثیر بسیار زیادی بر روی سئو خواهند داشت.

طبق آمارهای ارائه‌شده، امروزه مردم بیش از هر زمان دیگری ویدئو تماشا می‌کنند و این ویدئوها نیز می‌توانند تنوع موضوعی بسیاری داشته باشند.

بر اساس یکی از همین آمارها:

  • 70% از مشتریان ویدئو برندها را Share می‌کنند.
  • 52% از مشتریان اذعان دارند که دیدن فیلمی درباره محصول یا خدمات باعث اعتماد بیشتر و البته بالا رفتن اعتبار آن محصول در نگاه آن‌هامی‌شود.
  • 72% از صاحبان مشاغل معتقدند که ویدئو، نرخ تبدیل آن‌ها را بهبود بخشیده است.

به طور کلی باید گفت که ویدئو مارکتینگ تعامل بسیار بالایی دارد، مخصوصاً اگر این ویدئو به صورت لایو هم باشد. ویدئوی زنده و ترکیب آن با اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند به عنوان یک متد بسیار قوی در نظر گرفته شود. جالب است بدانید که پلتفرم Twitch دارای روزانه بیش از 15 میلیون کاربر فعال است و بسیاری از این کاربران فقط برای تماشای ویدئوهای زنده اینفلوئنسرها و یا سلبریتی‌ها به این پلتفرم سر می‌زنند.

 

محتوای خوب هنوز هم مهم است

بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ترین بخش‌های دیجیتال مارکتینگ است و هر روز هم افزایش کیفیت آن به وب‌سایت‌ها توصیه می‌شود. امروزه علاوه بر این موضوع، در رابطه با زمینه و هدف‌گذاری نیز تاکید بسیاری صورت می‌گیرد. گوگل هر روز در درک محتوای آنلاین بهتر و دقیق‌تر عمل می‌کند. در نتیجه باید با دقت درباره هدف و موضوع کاری فکر کرد و محتوای بسیار باکیفیتی را در سال 2020 تولید نمود.

این موارد بیشتر بعد از به‌روزرسانی الگوریتم برت گوگل که در نوامبر 2019 رخ داد، صورت گرفت. این الگوریتم در درک زبان طبیعی برای فهمیدن هر چه بهتر منظور کاربر از جستجو، کمک زیادی به گوگل می‌کند. طبق گفته گوگل چیزی که مهم‌تر از بررسی آخرین و جدیدترین پیشنهادهای روز سئو است، اطمینان داشتن از سریع بودن سایت، لینک‌های مفید و هم‌چنین محتوا کاربردی و جامع است.

شما باید محتواهایی تولید کنید که مورد “هدف جستجوی کاربر” یا همان Search Intent باشد. این محتوا باید کاربردی، مفید و جامع نیز باشد.

یادتان نرود که بازاریابی محتوا هیچ‌وقت نابود نخواهد شد. با توجه به باهوش‌تر شدن گوگل نیاز است که کمی عمیق‌تر به ماجرا نگاه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

(SEM) چیست؟

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو درواقع نوعی بازاریابی اینترنتی با استفاده از تبلیغات پولی است که به‌منظور ارتقا وب‌سایت‌ها از طریق بیشتر دیده شدن آن‌ها در صفحات موتورهای جست‌وجو انجام می‌شود. زمانی که شما چیزی را جستجو می‌کنید، وب‌سایت‌هایی که در قسمت میانی صفحه مشاهده می‌کنید، حاصل یک سئو خوب است که در دسته استراتژی‌های رایگان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرد و وب‌سایت‌هایی که در قسمت بالا و پایین صفحه مشاهده می‌کنید، حاصل استراتژی سئو است.

بازاریابی موتورهای جستجو یک روش مؤثر و خاص برای بازاریابی کسب‌وکار است.

مردم آنچه را که می‌خواهند جستجو می‌کنند و تبلیغ‌کنندگان کلمات مرتبط با جستجوها را هدف قرار می‌دهند و شما تنها در صورتی باید به تبلیغ‌کنندگان پول بپردازید که مشتریان بالقوه بر روی لینک تبلیغ شما کلیک کنند. در اینجاست که مفهوم تبلیغات (Pay Per Click)PPC به معنای پرداخت به ازای هر کلیک، به کار می‌آید. تفاوت بزرگ تبلیغات آفلاین مانند بیلبورد یا روزنامه با بازاریابی موتور جستجو این است که در تبلیغات سنتی، تبلیغات بدون توجه به تمایل مردم برای مشاهده تبلیغ، به آن‌ها نمایش داده می‌شود و شما نیز درهرصورت باید هزینه تبلیغات را بپردازید؛ درحالی‌که در بازاریابی موتور جستجو یا  SEM، مردم محصولات یا خدماتی را که می‌خواهند جستجو می‌کنند و درواقع تبلیغات شما تنها به مخاطبان هدف نمایش داده می‌شود؛ و همان‌طور که گفته شد، تنها در صورت کلیک بر روی لینک تبلیغ باید به تبلیغ‌کننده پول بپردازید.

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (SEM) چگونه عمل می‌کند؟

نحوه اجرای بازاریابی موتورهای جستجو، بر اساس سیستم مزایده است. در این مزایده برای برنده شدن، دو فاکتور اصلی را باید در نظر گرفت؛ حداکثر قیمت CPC (Cost Per Click) و مرتبط بودن تبلیغات با جستجوی انجام‌شده توسط کاربر مهم‌ترین پارامترهای اثرگذار بر عملکرد شما در مزایده هستند. در سیستم مزایده، تبلیغ‌کنندگان برای قرار گرفتن در جایگاه بالاتر در صفحات جستجو با یکدیگر رقابت می‌کنند و هرکدام از آن‌ها که فاکتورهای بهتری ارائه دهند در مزایده برنده محسوب شده و در رتبه بالاتری از نتایج جستجو قرار می‌گیرند.

بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (SEM) چگونه عمل می‌کند؟

مثالی برای درک بهتر مزایده در بازاریابی موتور های جستجو

جستجوگرهایی مانند Google و Bing، بسته به میزان مرتبط بودن تبلیغ شما با آنچه مردم جستجو می‌کنند، نمره‌های ۱ تا ۱۰ را به شما اختصاص می‌دهند. مثلاً اگر کسی عبارت سفارش گل را جستجو کند و تیتر تبلیغ شما “سفارش آنلاین گل در تهران” باشد، جستجوگرها نمره بالایی را به شما اختصاص می‌دهند، اما اگر تیتر تبلیغ شما “سفارش انواع دسته‌گل‌های طبیعی” باشد، بااینکه هر دو تیتر به خرید آنلاین گل اشاره دارند، اما این تیتر به دلیل میزان ارتباط کمتر، نمره کیفیت کمتری را به دست می‌آورد. اگر هر دو کسب‌وکارها دارای قیمت مزایده یکسانی باشد، کسب‌وکار با نمره کیفی بالاتر در جایگاه بالاتری در صفحات جستجو قرار می‌گیرد.

درصورتی‌که قیمت CPC پیشنهادی شما، ۲ هزار تومان و قیمت پیشنهادی رقیب شما، هزار تومان باشد و نمره کیفی شما ۳ و نمره کیفی رقیب شما ۱۰ باشد، باوجوداینکه قیمت پیشنهادی شما بالاتر است، رقیب شما به دلیل کسب امتیاز کلی بیشتر(۱*۱۰=۱۰ > 6=2*3) در مزایده برنده خواهد شد.

بنابراین، به این نکته توجه داشته باشید که نمی‌توان تنها با پرداخت پول بیشتر، در جایگاه بالاتر موتورهای جستجو قرار گرفت. اگر میزان مرتبط بودن تبلیغات و جستجوی مردم بسیار کم باشد، جستجوگرها ممکن است تبلیغات شما را در صفحه جستجو نمایش ندهند. درنتیجه در انتخاب کلمات کلیدی دقت کنید و بدون نیاز به پرداخت پول بیشتر، برنده مزایده SEM شوید.

مثالی برای درک بهتر مزایده در بازاریابی موتور های جستجو

راهکار بهبود SEM یا بازاریابی از طریق موتورهای جستجو

قرار گرفتن در جایگاه اول نتایج جست‌وجو هدف اصلی تیم دیجیتال مارکتینگ است و رسیدن به این جایگاه نیازمند درک چگونگی استفاده از تکنیک‌هایی مانند SEO و بازاریابی موتورهای جستجو است. در بازاریابی از طریق موتورهای جستجو، به دلیل اینکه به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ پول می‌پردازید، طبیعتاً می‌خواهید این کار، ارزش پولی که خرج می‌کنید را داشته باشد. با اندازه‌گیری میانگین ارزش هر کلیک، می‌توانید به خوب بودن SEM پی ببرید.

به‌عنوان‌مثال اگر هر کلیک برای شما ۲ هزار تومان هزینه داشته باشد ولی میانگین ارزش هر کلیک برای شما ۲۰ هزار تومان باشد، می‌توان گفت که تکنیک SEM به‌درستی به کار برده شده است. درصورتی‌که میانگین ارزش هر کلیک، هزار تومان باشد، به بهینه‌سازی روش بازاریابی موتور جستجو از طریق اصلاح عوامل مؤثر در آن نیاز دارید. به‌منظور بهینه‌سازی تکنیک بازاریابی از طریق موتور جستجو، راهکارهای زیر را در نظر بگیرید.

ارزیابی کلمات کلیدی یا کلیدواژه‌های با کیفیت

اگر قصد ارتقای وب‌سایت یا راه‌اندازی کمپین مارکتینگ  موتورهای جستجو را دارید، کیفیت لیست کلمات کلیدی انتخابی نقش بسیار مهمی در موفقیت شما ایفا خواهد کرد. ابزار رایگان زیادی برای کمک به ارزیابی کلیدواژه‌ها وجود دارد ولی در مرحله اول، بهتر است در مورد بازدیدکنندگان معمول خود، نیازهای آن‌ها و چگونگی پاسخگویی وب‌سایت شما به آن نیازها، فکر کنید. بازدیدکنندگان از وب‌سایت خود را بشناسید و کلمات و عباراتی که برای به دست آوردن اطلاعات موردنیازشان در موتورهای جست‌وجو تایپ می‌کنند را در نظر بگیرید. سه عامل مهمی که در انتخاب کلمات کلیدی باید در نظر داشته باشیم، ارتباط، ترافیک و رقابت است.

ارتباط بین کلیدواژه های انتخابی

اولین سؤالی که باید از خود بپرسید این است که: کلیدواژه‌های انتخابی مرتبط هستند؟ آیا این کلمات و عبارات، محصولات و خدمات شما را به‌صورت دقیق توصیف می‌کند؟ سعی کنید تنها بر کلمات مرتبط با کسب‌وکار خودتان تمرکز کنید. به‌عنوان‌مثال، استفاده از عبارت کلیدی “سفارش آنلاین گل” در مزایده مناسب است، زیرا کاملاً مرتبط با کسب‌وکار است.

 



:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

مهاجرت به دبی

دوستان عزیز اگر تمایل به مهاجرت به دبی دارید، بهتر است ابتدا راه های مهاجرت به شهر دبی را نیک بدانید. از دیرین ترین زمان ها مهاجرت یک پدیده اجتماعی بوده و انسان ها و اقلیت ها و اقوام راه های مختلف برای مهاجرت راه های مختلف را آزموده اند.

پس مهاجرت یعنی افرادی که به اجبار یا اختیار خود جهت رفع نیازهایشان  اقدام به جابه جایی می کنند. علل و دلایل بسیار و گوناگون می شود برای مهاجرت شمرد که هر کدامشان ریشه در مسائل مهم برای زندگی شخصی و جوامع داشته است.

دبی در مسیر پیشرفت و توسعه بسیار پرسرعت در حال حرکت است و مهاجرت به دبی مشتری زیادی به خصوص در کشور های هم جوار دارد. در این مطلب با مسائل و شرایط مختلف و راهکارها و تمام امور مربوط به مهاجرت به دبی آشنا می شویم.

مهاجرت به دبی

مهاجرت و علل جذب مهاجر

حرکت و سفر به سمت سرزمین های دیگر برای به زیستن مهاجرت است و در اصطلاح امروزی مهاجرت به معنای  کوچ نیز هست.

وقتی مردم از کشورشان به کشور دیگری می روند مهاجر به حساب می آیند حتی اگر هنوز در آنجا شهروند محسوب نشوند. در تعریفی دیگر مهاجرت به اقامت های دراز مدت یا دائم هم گفته می شود. کارگرانی که به صورت فصلی و کوتاه مدت به دلیل اجبار کار یا آب و هوا هر ساله مجبور به تغییر موقعیت خود هستند در این تعریف قرار نمی گیرند.

دیدگاه های نوین در باب مهاجرت به طور غیر قابل تفکیکی به مفاهیم توسعه و پیشرفت گره خورده اند. در این رابطه کشور های زیادی با رویکردهای نوین به پدیده مهاجرت چشم دوخته اند و به صورت کاملا هدفمندی اقدام به جذب مهاجر می نمایند.

از آن جایی که پذیرش مهاجرت در کشورهای پیشرفته هدفمند است نهاد های متولی این کار بعضی با ایجاد شرایط  منحصر به فرد تحصیلات تکمیلی، بعضی با ایجاد بورس برای جذب نخبه ها و تعدادی دیگر با به وجود آوردن شرایط ویژه برای مشاغل متنوع و کارآمد که زمینه برای جذب نیرو دارند، مهاجر می گیرند.

به این روش در پس پذیرش مهاجرت، افراد بهتر و توانمند تر برای کشورشان جذب می کنند که این کار نیز کمک موثری در مسیر پیشرفت و توسعه کشورها بوده است. صد البته اصول و قوانین مهاجرت با توجه به  اصول حقوقی کشورهای مختلف و بهره بری بیشتر متفاوت نیز شده است. در کل حکومت های کشورهای مختلف برای رفع نیاز هایشان مهاجر جذب می کنند.

مهاجرت و علل جذب مهاجر

دلایل مهاجرت در عصر حاضر

اگر نگاهی به وقایع عصر جدید بیندازید متوجه می شوید که حوادث طبیعی وتغیرات اقلیمی و مشکلات قبیله ای و اختلافات قومی به صورت مخرب و خارج از قاعده آن در مناطق مختلف زمین دائما خطر آفرین می شوند. در سال های اخیر مهاجرت انسان ها به صورت قانونی و غیر قانونی و بسیار زیاد در چند منطقه از جهان بیشتر بوده است.

به عنوان مثال و با توجه به آمار مردم قسمت هایی از شمال آفریقا ومناطق جنوب شرقی آسیا جزو در خطر ترین سرزمین ها هستند; مردم این دو سرزمین هدفشان مهاجرت به کشور های پیشرفته اروپایی است.

عوامل اصلی مهاجرت به کشور های پیشرفته اروپایی، پایین بودن هزینه سفر، رونق کسب و کار سهولت در ارتباطات بوده که باعث سریع تر شدن روند مهاجرت به این کشورها شده است و برای مناطق ذکر شده که مردمشان با زبان انگلیسی آشنایی دارند روند مهاجرت به سمت اروپا سریعتر بوده است.

مهاجرت به دبی از طریق کار چگونه است؟

سرزمین نوبنیاد دبی به عنوان بخشی از امارات متحدهٔ عربی مرکز و مولد صنایع و پروژه های عظیمی شده است که فرصت خوبی برای تجار و صنعت گران و افراد جویای کار به وجود آورده است. شهر دبی به تعداد زیادی از کارکنان خارجی اجازهٔ ورود انحصاری و موقت به این کشور می دهد.

البته این افراد بعد از مهاجرت به دبی جزو شهروندان آن محسوب نمی شوند. نکته بارز اینجاست که در دبی با کارگران خارجی رفتاری خوب در پیش گرفته می شود. به آن ها دست مزد کافی می دهند و در پایان دورهٔ اقامتشان به خاطر تلاش و سعیشان پاداش دریافت می کنند و از آن ها تقدیر و تشکر به عمل می آید. دولت دبی از مزایای ایجاد شغل های مناسب به خوبی آگاه است.

آن ها ارزش چشم اندازهای شغلی معقول برای شهروندان و افراد جوان و تحصیل کرده و خواهان مهاجرت را می دانند و این ارزش دهی توسط مسئولین دبی به خوبی انجام می شود. مجموعه دبی با توجه به سرمایه گذاری عمده در آموزش و رفاه اجتماعی به در ایجاد فرصت های شغلی به خودکفایی بسیار مطلبوبی رسیده است.

اقتصاد دبی همچنان در حال رشد است از این رو مهاجران نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت دبی ایفا می کنند. اگر برای کار قصد مهاجرت به دبی را دارید باید قبل از مهاجرت به دبی از آن جا پیشنهاد کار دریافت کنید. داشتن شرایط و تجربه کافی و تخصص و انتخاب به جا در مهاجرت به دبی برای استفاده از هر فرصت شغلی اهمیت زیادی دارند.

همچنین قبل از مهاجرت به شهر دبی به رابط های آگاه محلی مراجعه کنید و به انجام بررسی های کافی برای تحصیل بپردازید. برای مهاجرت به شهر دبی باید به مؤسسات اعزام دانشجو و یا دفاتر مهاجرت به شهر دبی معتبر مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 گرجستان

  • در حال حاضر، اتباع بیش از 100 کشور می توانند بدون داشتن ویزا وارد کشور گرجستان شوندو حدود یک سال در آنجا بمانند.
  • بر اساس گزارش ایزوریا، این سیاست دولت گرجستان “ورود باز” برای گرجی ها، که تنها به 12 کشور از جمله ایران،  ترکیه و برخی از جمهوری های شوروی سابق باعث افزایش مهاجرین به این کشور می شود.
  • شهروندان این کشورها مجاز به اقامت در کشور گرجستان تا نهایتا 90 روز متوالی می باشند.
  • این قانون از رویه موجود برای دریافت و یا گسترش ویزاهای گرجستان در داخل کشور یا در مرز عبور از مرز حذف شده و حق صدور ویزا را به دفاتر کنسولی گرجستان در خارج از کشور اعطا می کند.

در سال های اخیر شاهد رشد تقاضای مهاجرت به گرجستان هستیم .

چرا مهاجرت به گرجستان ؟

در حالی که ایرانیان در سال های نه چندان دور به کشور های اروپایی و آمریکا مهاجرت می کردند چرا تصمیم به مهاجرت به کشور های همسایه گرفتند ؟

شاید بتوان دلایل زیر را بر شمرد:

  • افزایش بی سابقه قیمت دلار هزینه مهاجرت به کشور های روپایی را بسیار افزایش داده است
  • قوانین جدید و سخت گیرانه کشور های اروپایی و آمریکا
  • کم شدن میزان دارای مردم
  • افایش امکانات رفاهی در کشور های همسایه

این 4 دلیل را می توان دلیل اصلی مهاجرت ایرانیان به کشور های همسایه دانست .

سوال اساسی دوم این است که چرا مهاجرت به گرجستان ؟

  • هزینه زندگی در گرجستان بسیار پایین تر از کشور های نزدیک است
  • روابط سیاسی خوب با ایران
  • اقتصاد رو به رشد و آزاد
  • احتمال پیوستن به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک
  • سهولت مهاجرت و اخذ اقامت در گرجستان
  • یکی از امن ترین کشور های دنیاست

این 6 مورد را می توان دلایل اصلی مهاجرت ایرانیان به گرجستان معرفی کرد.

چرا مهاجرت به گرجستان ؟

با توجه به تجربیات ایرانیان مهاجرت به گرجستان خوب است یا بد ؟

کبه طور کلی مهاجرت یک امر بسیار پر هزینه ایی است بنابراین بدون شک می توان گفت مهم ترین بخش مهاجرت تحقیق است .

اگر بخواهیم به صورت خلاصه جواب سوال ” مهاجرت به کشور گرجستان خوب است یا بد ” را بدهیم باید گفت :

برای افرادی که با آگاهی کامل تحقیق کردند خوب است . و برای اکثر ایرانیان که بدون آگاهی اقدام به مهاجرت می کنند امری بسیار خطرناک می باشد .

برای روشن شدن موضوع مثالی میزنم :

تصور کنید برای تعطیلات آخر هفته قصد سر دارید . برای یک سفر تفریحی به چه اطلاعات و برنامه ریزی نیاز خواهید داشت ؟

  • باید بدانید به کجا می روید
  • چه ساعتی حرکت می کنید و چه ساعتی می رسید
  • قرار است از چه وسیله نقلیه ای استفاده کنید
  • در برابر هزینه ایی که می کنید قرار است از چه چیزی لذت ببرید
  • کی بر می گردید
  • شب را کجا سپری می کنید
  • بودجه لازم برای این سفر چقدر است
  • و…

حال این مثال را با مهاجرت مقایسه کنید  !

مهاجرت یک امر بسیار پر هزینه ایی است.

با توجه به تجربیات ایرانیان مهاجرت به گرجستان خوب است یا بد ؟

پیشنهاد ویژه برای متقاضیان اخذ اقامت گرجستان

متاسفانه به دلیل مشکلات عدیده ایی که ایرانیان مهاجر در گرجستان دارند تصمیم به گردآوری فایل آموزشی گرفتیم تا از ضرر و زیان هم وطنانمان جلو گیری کنیم .

اکثر مشکلاتی که در کشور گرجستان مخصوصا تفلیس گریبان گیر ایرانیان می شود ناشی از بی اطلاعی و عدم آگاهی آنان است .

مثلا از قوانین استخدامی هیچگونه اطلاعی ندارند و بعد از 5 ماه کار برای کارفرما به وسیله پلیس گرجستان از کشور اخراج می شود.

یا بدون تحقیق در مغازه ای سرمایه گذاری کرده اند در صورتی که سود مغازه یک درصد سرمایه هموطنمان نمی شود .

یا خرید ملک بی کیفیت در مناطق نچندان مناسب تفلیس باعث می شود برای فروش با مشکل مواجه شوند.

به همین دلیل در تیم سایت گرجی شو فایل آموزشی تهیه  کرده ایم در این فایل هرآنچه یک متقاضی در رابطه با گرجستان باید بداند قرار داده ایم.

از نحوه خرید ملک تا محله های مناسب و ویژگی های که باید ملک شما داشته باشد گرفته تا قانون کار و مشاغلی که دولت گرجستان کمبود نیروی کار دارد

برخی از سر فصل های آموزشی کتاب گرجی شو به شرح زیر است  :

  • آموزش اخذ اقامت گرجستان
  • آموزش ثبت شرکت در گرجستان
  • آموزش حرفه ایی استخدامی ( باید بدانید استخدام اتباع خارجه در گرجستان کار آسانی نیست )
  • آموزش قانون کار گرجستان
  • ارائه اطلاعات دقیق از شرایط زندگی در گرجستان مخصوص ایرانیان
  • ارائه پیشنهادات جهت سرمایه گذاری سود آور
  • بررسی محله ها و خیابان های مختلف گرجستان به صورت کارشناسی شده برای زندگی و کاسبی
  • مقایسه تخصصی راه اندازی کسب و کار در گرجستان با ترکیه
  • آموزش خرید یا اجاره ملک
  • و ده ها آموزش کاربردی دیگر

قطعا بعد از خواندن این کتاب آموزشی می توانید در هزینه های مالی و زمانی تان بسیار صرفه جویی کنید و با حداقل هزینه بهترین تصمیم را بگیرید

پیشنهاد ویژه برای متقاضیان اخذ اقامت گرجستان

مزایای مهاجرت به گرجستان : 

  • امکان پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا
  • سرمایه گذاری راحت تر در گرجستان
  • امنیت بالای کشور گرجستان
  • پایین بودن هزینه زندگی در گرجستان
  • نزدیکی گرجستان به ایران
  • نیروی کار آماده و جوان در گرجستان
  • طبیعت زیبا و خیره کننده
  • کار و تفریح متوازن

معایب مهاجرت به گرجستان :

  • افزایش اتباع خارجه در کشور گرجستان
  • رشد کند کسب و کارها به دلیل جمعیت کم
  • معاملات ملک و خودرو با دلار


:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از تلاش ها در زمینه بازاریابی است که با استفاده از اینترنت انجام می شود. بازاریابی دیجیتال شامل روش های مختلف از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو)، بازاریابی شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا و بلاگ نویسی و … می شود.

امروزه، دسترسی به اینترنت کاملا فراگیر شده است. در سه سال اخیر تعداد کاربران جهانی اینترنت ۵% افزایش داشته است و  تعداد کاربران همچنان در حال افزایش است.در چنین شرایطی تبلیغات دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش های سنتی بازاریابی بیشتر می شود.

اهمیت و ضرورت دیجیتال مارکتینگ در دنیای بازاریابی امروز

شما چقدر از روز را به طور پراکنده در گوشی‌های موبایل و دسکتاپ و به صورت آنلاین سپری می‌کنید؟ در مقایسه، چقدر از روز را برای تماشای تلویزیون و مطالعه‌ی روزنامه‌ها و مجلات قرار می‌دهید؟ چقدر این تجربه را داشته‌اید که هنگام آغاز آگهی‌های تلویزیون، سراغ موبایل خود بروید و همان چند ثانیه را هم به گوشی هوشمند خود اختصاص دهید؟

اگر اعداد بالا تفاوت قابل توجهی با هم داشتند، شما تنها نیستید. در واقع در سال ۲۰۱۶، زمان روزانه‌ای که یک کاربر عادی به صورت آنلاین سپری کرده از مجموع زمان صرف شده‌ی او برای رسانه‌های آفلاین (رادیو، تلویزیون، بیلبوردهای شهری، مجلات و روزنامه‌ها و …) بیشتر بوده است؛ و البته، تمرکز او هنگام استفاده از رسانه‌های آنلاین به مراتب بیشتر است. (سال گذشته سایت Youtube اعلام کرد که دوم سوم کاربران آن هنگام تماشای تلویزیون همزمان به تماشای ویدئوهای این سایت می‌پردازند.)

با این تفاسیر، اگر حضور کسب‌وکار شما برای معرفی خود به مخاطب، ارتباط فعال با او و کسب درآمد فقط محدود به رسانه‌های آفلاین باشد، به این معنی است که شما در بخش بزرگی از زمان و توجه مردم شریک نیستید.

با وجود قیمت‌های سرسام‌آور تبلیغات آفلاین مثل تیزرهای تلویزیونی یا بیلبوردهای شهری که عملا در انحصار برندهایی با بودجه‌های کلان هستند، این قاعده برای کسب‌وکارهای کوچک به مراتب مهم‌تر است. در واقع، حضور آنلاین، شاید تنها شانس یک کسب‌وکار کوچک برای جلب توجه مردم و تنها راه برندهای بزرگ برای حضور در مرکز توجه مشتریان است.

با ورود موبایل به دنیای روزمره مردم، استفاده از دیجیتال‌مارکتینگ برای کسب‌وکارها دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است.

اهمیت و ضرورت دیجیتال مارکتینگ در دنیای بازاریابی امروز

اهمیت دنیای دیجیتال به روایت آمار و ارقام

چین، هند و آمریکا در این زمینه از دیگر کشورها پیشی گرفته‌اند.
امروزه جهان بدون اینترنت حتی قابل تصور هم نیست. اتصال میلیاردها نفر به یکدیگر در سراسر جهان، ستون اصلی دنیای ارتباطات مدرن است. نرخ نفوذ جمعیت جهانی به دنیای آنلاین ۵۷ درصد است که آمریکای شمالی و اروپای شمالی با میزان نفوذ ۹۵ درصدی، در این آمار رتبه اول را دارند.
از سال ۲۰۱۸، آسیا با بیش از ۲ میلیارد نفر کاربر آنلاین، از منظر آمار استفاده از اینترنت گوی سبقت را از مناطق دیگر ربوده و اروپا را با ۷۰۵ میلیون کاربر اینترنت به رده دوم رانده است. آخرین آمار کاربران اینترنت از ابتدای سال ۲۰۲۰:
• ۴.۴۷۹ میلیون کاربر فعال اینترنت
• ۴.۰۷۰ میلیون کاربر انحصاری اینترنت در موبایل
• ۳.۷۲۵ میلیون کاربر فعال شبکه‌های اجتماعی
• ۳.۶۶۰ میلیون کاربر فعال شبکه‌های اجتماعی بر روی موبایل

 حضور آنلاین: شبکه‌های اجتماعی

روزانه، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان چندین دقیقه از زمان خود را صرف حضور در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. شبکه‌های آنلاین یا رسانه‌های اجتماعی به مردم امکان برقراری ارتباط، تعامل، اشتراک‌گذاری و تبادل اطلاعات را می‌دهد.

همچنین این شبکه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای کسب‌وکار باشند که امکان تماس مستقیم با مشتریان احتمالی، اشتراک‌گذاری اطلاعات کسب‌وکار، آگاهی از درخواست مشتریان، ایجاد اعتماد و جذب هرچه بیشتر مخاطبان را فراهم می‌کنند.

حضور در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توئیتر، گوگل‌پلاس، فیس بوک، یوتیوب، پینترست و … که هر یک دارای میلیون‌ها کاربر ایرانی و خارجی هستند، فرصت بی‌نظیری برای دیده شدن کسب‌وکار شما فراهم می‌کنند.

بدون حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، سود بردن از مزایای این شبکه‌ها ممکن نیست اما در ابتدا باید بدانید که مشتریان شما بیشتر در کدام شبکه‌های اجتماعی که در بالا ذکر شد، حضور دارند. سپس باید یک صفحه در شبکه‌های اجتماعی موردنظر ایجاد کنید و اطلاعات مربوط به کسب‌وکارتان مانند موقعیت مکانی و اطلاعات تماس خود را قرار دهید و درصورتی‌که امکان اشتراک عکس و ویدئو وجود دارد توجه مخاطبان را از این طریق جلب کنید.

سپس باید دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهید و این کاری بسیار زمان‌بر است.

یک استراتژی موفق دیجیتال مارکتینگ شامل سه مرحله‌ی اصلی است که اجرای گام به گام آن می‌تواند هر کسب‌وکاری را برای رسیدن به اهدافش کمک کند. این مراحل حلقه‌های به‌هم‌پیوسته‌ای هستند که عدم وجود هر کدام می‌تواند آسیب‌های جدی به استراتژی بزند.

حضور در شبکه‌های اجتماعی

برای شروع

باید از جذب مشتریان موجود آغاز کنید؛ برای مثال از طریق آویختن تبلیغات محیطی در فروشگاه و محل مراجعه مشتریانتان، آن‌ها را به بازدید از صفحه شبکه اجتماعی خود دعوت کنید یا ۱۰% تخفیف برای کسانی که به‌صورت آنلاین با شما ارتباط برقرار می‌کنند، قرار دهید.

راه‌های مختلفی ازجمله برگزاری مسابقات در شبکه‌های اجتماعی، برگزاری رویدادهای ویژه، قرار دادن پیشنهادها و تخفیف‌های ویژه دنبال کنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی و مهم‌تر از همه، ایجاد محتوای سرگرم‌کننده، ارزشمند و آگاهی‌بخش می‌تواند به توسعه شبکه‌های اجتماعی شما کمک کند.

یکی از راهکارهای پرطرفدار این روزها برای گسترش مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی.



:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

قابلیت های کاربردی آیفون تصویری

قابلیت های کاربردی آیفون‌ تصویری معمولاً از دکمه‌های برای فشردن دکمه زنگ استفاده می‌کنند که با اطلاع به اهالی خانه، امکان بازکردن در را فراهم می‌کنند. اما در سیستم‌های جدید امکان استفاده از تگ‌ها و کارت خوان‌ها نیز فراهم شده‌است که با قرار دادن کارت بر روی صفحه پنل بیرونی می‌توان در ورودی را باز کرد.

حافظه

حافظه در آیفون‌ تصویری آیتمی مهم محسوب می‌شود چرا که یکی از امکانات مهم در دربازکن‌های تصویری داشتن قابلیت ذخیره‌سازی تصویر و فیلم می‌باشد. گروهی از آیفون‌های تصویری که دارای حافظه می‌باشند دارای حافظه داخلی می‌باشد و توانایی ذخیره‌سازی تصویر را دارند. در گروهی دیگر از دربازکن‌های تصویری علاوه برداشتن حافظه داخلی، با افزودن حافظه خارجی یا کارت حافظه قابلیت ذخیره‌سازی تصویر را افزایش می‌دهد و توانایی ذخیره‌سازی فیلم‌های ۱۵ ثانیه ای را ایجاد می‌کند.

قابلیت انتقال تماس

قابلیت انتقال تماس یا ترانسفر تماس زمانی کارایی دارد که شما در منزل یا محل سکونت خود نباشید و با استفاده از این قابلیت می‌توانید مانند انتقال تماس زنگ واحد خود را به واحد دیگری انتقال دهید. به‌طور مثال اگر کسی برای مراجعه به شما زنگ واحد شما را بزند و شما در منزل یا محل کار نباشید زنگ واحد دیگری را که شما انتخاب کردید به صدا در می‌آید و به جای شما پاسخگو می‌شوند. آیفون تصویری تکنما پرچمدار انتقال تماس در بین انواع آیفون‌های تصویری می‌باشد البته بالاترین کیفیت صدا در زمان انتقال تصویر نیز در تولیدات برند تکنما وجود دارد.

قابلیت انتقال تماس

قابلیت اتصال به تلفن همراه

در برخی از (قابلیت های کاربردی آیفون تصویری) سیستم‌های آیفون تصویری، امکان ارتباط مانیتور با وای فای منزل و ارسال زنگ و تصاویر مراجعه کننده به تلفن همراه فراهم شده‌است. با این قابلیت گاهی امکان باز کردن در برای مراجعه کننده از راه دور نیز فراهم است؛ که توجه به خطرات ایمنی/امنیتی بالقوه این گزینه نیز ضروری است.

ويژگيهاي سيستم مجهز به کدینگ

١ـ استفاده از صفحه نمایشهاي متداول «سياه و سفيد» و «رنگي۴ سيم».

٢ـ قابلیت كد دهي به هر واحد بطور دلخواه.

٣ـ قابلیت فراخواني واحدها با صفحه كلید از طریق پنل كدينگ و قابلیت نمایش كدها بر روي پنل.

۴ـ قابلیت باز كردن درب از طریق پنل با استفاده از كد تعين شده توسط نصاب.

۵ـ قابليت استفاده از ۴ پنل كدينگ بصورت هوشمند.

تعمیرات آیفون تصویری اف اف

(تعمیرات آیفون تصویری اف اف)حتما بارها شنیده اید که به زنگ درب خانه اف اف میگویند، اما آیا میدانستید به چه دلیل؟ اولین کمپانی تولید درب باز کن در ایران اف اف تکنولوژی بود و به همین ترتیب نام این شرکت برای تمامی محصولات آیفون تصویری بهکار گرفته شد. همین امر نشان دهنده ی اعتبار کمپانی قدیمی اف اف تصویری در این عرصه است که حتی برند های دیگر را با نام آن ذکر می کنند.

این شرکت فنی مهندسی با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه سیستم درب های اتوماتیک پارکینگی و دربازکن های تصویری در سال ۷۳ آغاز به کار کرد. آیفون تصویری FF تکنولوژی که با قیمت های رقابتی نسبت به سایر دربازکن های تصویری پا به عرصه رقابت گذاشت، امروزه یکی از بهترین آیفون های ایرانی می باشد و با گارانتی ۲۴ ماهه خود، خیال مشتریان را از بابت ضمانت محصولات راحت کرده است. به واسطه ارزان تر بودن قیمت این برند نسبت به برخی دیگر از آیفون ها می توان آن را یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید آیفون تصویری دانست.

تنوع در خرید آیفون تصویری اف اف

آیفون تصویری اف اف با بررسی هایی که از بازار فروش درب بازکن تصویری انجام داده است توانسته تا نقاط ضعف و قوت سایر آیفون های تصویری ایرانی را شناسایی کند و همین امر را با توجه به نیاز کاربران مصرف کننده مورد توجه قرار دهد و بتواند تا محصولی بی عیب و نقص را روانه بازار کند. ضمن آن که تنوع در مدل های آیفون تصویری اف اف با توجه به نیاز کاربران و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در نظر گرفته شده است. این مهم باعث شده است تا دست مشتریان مصرف کننده در انتخاب محصولی با کیفیت باز باشد.

صفحه نمایش آیفون تصویری اف اف

درب بازکن های تصویری اف اف تکنولوژی دارای صفحه نمایش با اندازه های مختلف هستند که شما می توانید بسته به نیازتان یکی از این مانیتورها رو انتخاب کنید.

در ساخت صفحه نمایش محصولات FF از تکنولوژی TFT LCD استفاده شده است که کمک می کند تصاویر با کیفیت و وضوح بالایی ارائه شوند همچنین تنوع اندازه صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد تا دستتان در انتخاب مانیتور رنگی خود باز باشد. انواع دربازکن تصویری اف اف دارای صفحه نمایش ۷ اینچ، ۴٫۳ اینچ، ۵ اینچ و ۴ اینچ می باشند که در مدل های مختلف متفاوت هستند.

صفحه نمایش آیفون تصویری اف اف

آیفون تصویری FF با کلیدهای لمسی

یکی از جدیدترین تولیدات شرکت اف اف تکنولوژی آیفون تصویری اف اف مدل P43NT می باشد که بدنه ای مستطیل شکل و کشیده دارد و بیشترین بخش بدنه را صفحه مشکی رنگی تشکیل داده است که صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی و همچنین سه کلید لمسی روی این صفحه مشکی رنگ قرار گرفته اند. داشتن کلیدهای لمسی اولین بار است که در مانیتورهای رنگی FF تکنولوژی دیده می شود و همین امر کارایی و زیبایی این محصول را دوچندان کرده است.

حافظه آیفون تصویری اف اف

شما می توانید آیفون های اف اف را از میان گزینه های با حافظه یا بدون حافظه انتخاب کنید. خاصیت مدل حافظه دار این آیفون تصویری ایرانی در این است که می توانید عکس و فیلم مراجعه کننده های خود را در آن مشاهده کنید.

این عکس و فیلم می تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک انجام گیرد، در حالت اتوماتیک، با فشردن زنگ درب منزل شما توسط مراجعه کننده، به طور خودکار عکسی از وی تهیه می شود و شما می توانید پس از مراجعه به منزل، این عکس ها را مشاهده کنید تا از تردد افراد مطلع شوید.



:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

تعمیرات آیفون تصویری الکتروپیک

این برند اغلب در سه بخش: مانیتور داخلی واحدها، کابل کشی و پنل بیرونی دچار نقص و خرابی می­شود؛ اما قسمتی از این آیفون­ها که اغلب بیشتر از بخش­های دیگر خراب می­شود در برد­های آن است ازجمله:

عیب یابی آیفون تصویری الکتروپیک

تعمیر برد اصلی آیفون الکتروپیک

این برد را از آن جهت برد اصلی می­گویند که به تولید صدا، تصویر و تایمر تصویر می­پردازد. در واقع ایجاد هر گونه نقص در یکی از اجزاء مربوط به صدا یا تصویر می­تواند برد اصلی و عملکرد آن را دچار اختلال کند. این برد شامل چندین قطعه اصلی بوده که بهتر است برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد آیفون تصویری الکتروپیک، آنها را بشناسید:

  • میکروسوییچ (هوک)
  • خازن­های صفحه
  • پتانسیومترها
  • IC زنگ
  • IC صدا

با خرابی این قطعات چه باید کرد؟

الف) تعمیر قطعات میکروسویچ

وظیفه میکروسوییچ­ها قطع و وصل کردن صدا و تصویر است. این قطعه معمولا پس از چند سال کار کردن دچار مشکلاتی مانند رسوب­گیری شده که به نظر یک تعمیرکار و متخصص نیازمند است. بنابراین برای تعمیر و عیب یابی آیفون تصویری الکتروپیک در قطعاتش آن را باید به فردی کارشناس واگذار کرد.

ب) خازن­ها

این قطعات نیز عملکردی مهم داشته و در صاف شدن یا عقب افتادن ولتاژ از جریان استفاده می­شوند که ایجاد خلل در نحوه صدارسانی را به خازن­ها منتسب می­دانند.

ج) پتانسیومترها

این قطعات در بردهای الکترونیکی وظایفی از جمله: تغییر میزان صدای خروجی، تغییر میزان رنگ تصویر و تغییر میزان روشنایی در تصویر را داشته که مانند یک وسیله مقاومتی در برابر تغییرات صدا عمل می­کند که می­توان در زمان تعمیر آن را از مدار خارج یا دو پایه آن را به صورت کوتاه متصل کرد.

د) IC زنگ و صدا

وظیفه آی سی صدا شنیده شدن صداست که توسط آمپلی فایر به کار رفته در آن انجام می­شود. پس اگر زمانی در شنیدن صدای طراف مقابل یا زنگ آیفون نقصی را حس کردید، احتمالا تعمیرکار در هنگام عیب یابی و تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک به سراغ آی سی صدا و زنگ رفته و آمپلی فایر آن را دستکاری می‌کند.

 

تعمیر برد تغذیه در آیفون الکتروپیک

برد اصلی که بقیه اجزاء از آن تغذیه می­شوند. گاهی سرچشمه همه نقص­ها در این برد اصلی است و برای عیب یابی آیفون تصویری الکتروپیک به سراغ این قسمت می­روند. از جمله نشانه­هایی که حاکی از خرابی در این برد است می­توان به: پر پر شدن تصویر، تیک تیک کردن صدای آیفون، باز نکردن درب ساختمان و روشن و خاموش شدن مکرر چراغ آیفون اشاره کرد. اما چطور می­توان این برد را تعمیر کرد؟

این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که بردهای به کار رفته در برندهای دیگر به هیچ وجه مناسب استفاده در آیفون الکتروپیک نیستند. این آیفون به گونه­ای طراحی شده که برد سایر برندها روی آن کار نخواهد کرد؛ چراکه ولتاژ برد تغذیه در الکتروپیک عملکردی متفاوت از سایر برندها دارد. پس حتما در زمان انتخاب آیفون تصویری درباره برد تغذیه آن پرس و جو کنید. بردهای این برند از نوع برد تغذیه سوییچینگ بوده و با ولتاژهای بالا کار می­کنند.

تعمیر برد کیبورد آیفون الکتروپیک

احتمالا پیش آمده که هر چقدر دکمه­ها را می­زنید از کار افتاده و عملکردی ندارند. گاهی تعمیرکار در تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک از دستگاه مولتی متر یا دستگاه بازر استفاده می­کند که نشان دهنده خرابی در برد دکمه­ها است که اغلب با تعویضی ساده این مشکل حل می­شود.

تعمیر برد تصویر در آیفون الکتروپیک

حساس­ترین برد در آیفون تصویری این برد است. به هر حال کار اصلی در یک آیفون تصویری که همان دیدن فرد پشت در است را انجام داده و خراب شدن آن ممکن است به دلیل نقص در بعضی از اجزاء مثل آی سی سوئیچینگ، ای سی رنگ، خازن­ها و رگولاتورها باشد که عیب یابی آیفون تصویری الکتروپیک در هر کدام از این بخش­ها به عهده تعمیرکار است که باید با حساسیت زیادی کار تعمیر را انجام دهد.

تعمیر برد تغذیه آیفون الکتروپیک

در پایان

ممکن است دچار اختلال شده و از کار بیفتد. این امری طبیعی و مختص تمامی وسایل الکترونیکی است؛ بنابراین تعمیر درست و بی نقص آن بسیار مهم است. به همین دلیل بهتر است جهت تعمیر آیفون تصویری  از تعمیرکاری کارشناس و متخصص استفاده کرد.

 

نصب آیفون تصویری و صوتی

برای نصب آیفون تصویری و صوتی می بایست به متخصصان حاذق در این امر مراجعه نمود زیرا:

  1. نقشه کشی مناسب و دقیق جهت نصب
  2. برق کشی ساختمان
  3. سیم کشی صحیح
  4. انتخاب محل دقیق و مناسب برای نصب آیفون
  5. محاسبه میزان متریال مورد نیاز برای نصب
  6. رعایت نکات ایمنی لازم از صفر تا صد کار
  7. و …

نیازمند متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه می باشند تا در نهایت بتوانند کار نصب را بدون دردسر و به اتمام برسانند.



:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

راه هایی موثر در دیجیتال مارکتینگ

امروزه دیجیتال مارکتینگ می ­تواند به تمامی کسب ­و کار­ها رونق دهد. این مسئله کاملا روشن است، ولی مشکل از جایی شروع می ­شود که برخی صاحبان کسب ­و کارها، علی الخصوص صاحبان کسب ­و کارهای سنتی، این روش را بیهوده و هزینه ­بردار تصور می ­کنند.

در مقابل روش­ های پرهزینه برای دیجیتال مارکتینگ، تکنیک­ هایی از این علم وجود دارد که با هزینه ­ی به مراتب کمتر اما موثرتر می توان نتیجه­ ی قابل توجهی گرفت.

 

در ادامه با برخی از این روش ­ها آشنا می ­شویم:

راه های موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

 

ترافیک هدفمند

برخی بر این باورند که ترافیک زمانی معنا پیدا می ­کند که ورودی ­های سایت از مرز چند هزار یا چند صد هزار عبور کند! این باور اشتباه بسیاری از صاحبان کسب ­و کارها است. آن­ها نمی ­دانند که استفاده درست از ظرفیت ترافیک در دیجیتال مارکتینگ تنها محدود به کمیت مخاطبان نیست بلکه کیفیت ترافیک است که بر میزان فروش اثر گذاری دارد.

ایجاد ترافیک زیاد، زمان و هزینه ­ی بسیاری را می­ طلبد. اگر امروزه سایت­ هایی با ورودی ­های روزانه بالای میلیون ها نفر وجود دارند، این ترافیک را مدیون سال­ های حضورشان در فضای وب و صرف هزینه ­های بسیار بالا هستند.

البته که حضور موثر در فضای وب یا موتورهای جست­ و جو زمان­بر است، اما می ­توان با کاهش هزینه ­ها و تغییر برخی استراتژی ­ها، بهترین نتیجه ­ها را در زمان کوتاهی گرفت.

یکی  از راه ­های موثر و کم ­هزینه، ایجاد ترافیک هدفمند است. ترافیک هدفمند نرخ فروش را بیشتر می ­کند و هزینه ­ها را کاهش می­ دهد. در ترافیک هدفمند، وظیفه ­ی اصلی جذب کاربرانی­ست که به خریدار تبدیل شوند.

با تعیین استراتژی ترافیک هدفمند، هزینه­ های مارکتینگ صَرف مشتریان بالقوه می ­شود. یعنی افرادی که  در جریان کسب­ و کار شما حضور دارند اما محصول خود را از روش های دیگر تامین­ می ­کنند. این افراد در مرز تبدیل شدن به مشتریان شما هستند و شما باید برای جذب این گروه، برنامه ­ی ویژه­ ای را طراحی و اجرا کنید. تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل، بسیار کم­ هزینه و از طرفی بسیار موثر است.

در استراتژی ترافیک هوشمند، اصل ایجاد نیاز برای کاربران و جذب مشتریان جدید، کمرنگ جلوه داده می ­شود و تمرکز اصلی بر روی کاربران با نرخ تبدیل بالا است.

 

افزایش آگاهی

“74درصد از خریداران آنلاین، قبل از خرید تحقیقات اینترنتی می ­کنند.”

شاید همین یک جمله دلیل کافی برای شروع تولید محتوا باشد. امروزه کاربران توسط فضای وب و شبکه ­های اجتماعی، بمب­ باران اطلاعاتی می ­شوند. به این معنی که کاربر با یک جست­ و جوی ساده می تواند به هزاران منبع اطلاعاتی در هر زمینه ­ای دسترسی پیدا کند. با توجه به ایجاد چنین بستری، وب فارسی از محتوای غنی در زمینه ­های مختلف بی­ بهره مانده است. در این شرایط اگر تولید محتوای غنی صورت بگیرد، این محتوا در فضای وب فارسی پادشاهی می­ کند.

زمانی که تولید محتوا با مشکل روبه ­رو شود، بازاریابی محتوا نیز تحت تاثیر قرار می­ گیرد و کسی می ­تواند در این مسابقه پیروز شود که گوی و میدان تولید محتوا را در دست بگیرد.

یکی دیگر از راه ­های افزایش آگاهی در زمینه کسب­ وکار، اینفلوئنسر­ها هستند. این افراد با توجه به محبوبیتی که در بین عموم مردم دارند و تاثیری که از این طریق بر دنبال کنندگان خود می ­گذارند، اهمیت بسیار بالایی در دیجیتال مارکتینگ دارند.

در اینفلوئنسر مارکتینگ، اینفلوئنسر خود را به عنوان یک مشتری بالقوه نشان می­ دهد و با استفاده از محصول یا خدمت، به طرفداران خود این پیام را می ­دهد که چگونه محصول (خدمت) شما، نیاز­هایشان را رفع می ­کند. اگر برنامه ­ی مشخصی برای اینفلوئنسر مارکتینگ داشته باشید و به درستی آن را اجرا کنید تاثیرگذاری بیشتر و هزینه ­ی کمتر، نتیجه­ ی نهایی کار شما خواهد بود.

راه هایی موثر در دیجیتال مارکتینگ

افزایش نرخ PPC

Pay-Per-Click پرداخت به ازای کلیک یکی از روش­ های مرسوم در دیجیتال مارکتینگ است. در این نوع تبلیغات به ازای هر کلیک بر روی لینک، مبلغی از اعتبار گوگلی شما کسر می شود. 40 درصد از کسب ­و کار­های کوچک و نوپا از این روش برای افزایش ترافیک سایت استفاده می­کنند. عملیات بهینه سازی برای موتور­های جست­ و جو (سئو) زمان­بر است، اما در روش PPC شما در یک بازه کوتاه، ترافیک سایت را افزایش می­ دهید.

این نوع افزایش ترافیک شاید در نگاه اول موقتی باشد و در ادامه با ریزش همراه شود، اما نکته ­ی مهم در این روش افزایش ترافیک نیست بلکه دریافت اطلاعات کاربران است. همانطور که می ­دانید اطلاعات در دیجیتال مارکتینگ همه چیز است!

یکی از عواملی که باعث ریزش کاربران در روش پرداخت به ازای کلیک می ­شود، هدایت کاربر از طریق محتوا دروغین است. وقتی کاربر بر روی لینک یا بنر سایت شما کلیک می کند و با محتوایی غیر از محتوا ادعا شده روبه ­رو می­ شود به سرعت سایت شما را ترک می ­کند. این­ کار علاوه بر تاثیر منفی سئو، به برند شما نیز ضربه می­ زند.

 

شبکه های اجتماعی

 

حضور و فعالیت در شبکه­ های اجتماعی یک روش ایده ­آل برای بازارایابی با هزینه ­ی اندک است. شبکه­ های اجتماعی در سال ­های اخیر با استقبال بسیار زیادی از سوی مردم روبه ­رو شدند. هرچند برخی از دیجیتال مارکترها، مخاطبان حاضر در شبکه ­های اجتماعی را نادیده و کم­ ارزش می ­دانند، اما نمی­ توان از این جمعیت انبوه حاضر در شبکه ­های اجتماعی چشم پوشید.



:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

مراحل دریافت ویزای اسپانیا

در اولین قدم برای گرفتن ویزای اسپانیا باید فرم درخواست ویزا را پر کنید، سپس از سفارت کشور اسپانیا در ایران وقت بگیرید و بعد همراه سایر مدارک لازم به سفارت ببرید.

 

ویزای اسپانیا برای مهاجرت

برای اقامت بیش از 90 روز و زندگی در کشور اسپانیا، باید ویزای بلند مدت این کشور را داشته باشید. این ویزا به شما اجازه می دهد تا به مدت یک سال در کشور اسپانیا بمانید. نوع ویزایی که شما باید برای آن اقدام کنید، بستگی به هدف مهاجرت‌تان دارد. به طور مثال اگر به قصد تحصیل به اسپانیا می روید، باید برای ویزای تحصیلی درخواست دهید.

انواع ویزای بلند مدت اسپانیا:

  • ویزای تحصیل
  • ویزای کار
  • ویزای طلایی | Golden Visa: مخصوص خرید ملک در اسپانیا
  • ویزای سرمایه گذاری و خوداشتغالی
  • ویزای همراهی: مخصوص همسر و فرزندان زیر 18 سال که می خواهند همراه سرپرست خانواده خود مهاجرت کنند.
  • ویزای بازنشستگی

 

اشتباه نکنید!

ویزای بلند مدت اسپانیا با ویزای شینگن متفاوت است و اصولا شما با ویزای شینگن نمی توانید به هیچ کشوری از جمله اسپانیا مهاجرت کنید.

Image result for اسپانیا

روش های مهاجرت به اسپانیا

برای مهاجرت به اسپانیا راه های مختلفی وجود دارد که آسانی یا سختی هر یک به شرایط متقاضی بستگی دارد. سرمایه لازم و البته سرعت مهاجرت در هر یک از این راه ها متفاوت است که در ادامه با آن آشنا می شویم:

1- مهاجرت تحصیلی

می توان گفت یکی از کم هزینه ترین و ساده ترین روش های مهاجرت به اسپانیا، مهاجرت تحصیلی است. چرا که در این روش نیازی نیست سرمایه کلانی داشت و یا نیازی نیست تخصص ویژه ای در زمینه کاری داشته باشید. کافیست بتوانید هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در اسپانیا را بپردازید.

هزینه ها:

  • هزینه تحصیل: بسته به دانشگاه بین 750 یورو (21,000,000 تومان) تا 20,000 یورو (560,000,000 تومان)
  • برای هزینه های زندگی در اسپانیا بسته به نوع خرجکرد و شهر ِمقصد، سالانه حدود 10,000 یورو (280,000,000 تومان) لازم است.

مدارک لازم:

  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • تمکن مالی برای پرداخت شهریه دانشگاه و زندگی در اسپانیا
  • مدارک شناسایی معتبر
  • بیمه سلامت

2- مهاجرت کاری

دیگر روش محبوب برای مهاجرت به اسپانیا، مهاجرت کاری است. البته چیزی که این روش را سخت و دشوار می کند، مراحل پیچیده و کاغذبازی های بی شمار است که وجود وکیل و مشاوری متخصص، کار را راحت تر می کند. شما در این روش، بیش از هر چیزی باید تخصص ویژه ای در شغل خود داشته باشید تا بتوانید در کنار سابقه کار قابل قبول، یک کارفرما را متقاعد کنید تا شما را استخدام کنند.

مدارک لازم:

  • نامه استخدام
  • تمکن مالی برای پرداخت هزینه های زندگی در اسپانیا (اقامت، خورد و خوراک و ...)

3- مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

اگر فکر اقتصادی پویا و سرمایه لازم را دارید و تا به حال برای خودتان کار می کردید؛ بهترین روش را انتخاب کرده اید. در این روش شما می توانید با ثبت شرکت یا راه اندازی یک کسب و کار، فرآیند مهاجرت به اسپانیا را طی کنید.

شرایط لازم:

  • سرمایه لازم برای راه اندازی شرکت یا کار جدید
  • بیزینس پلن
  • تمکن مالی برای تامین هزینه های شخصی: برای متقاضی 2,130 یورو (59,640,000 تومان) و برای هر یک از اعضای خانواده 500 یورو (14,000,000 تومان)

Image result for اسپانیا

4- مهاجرت با ویزای طلایی اسپانیا یا خرید خانه

اگر سرمایه قابل توجهی دارید، می توانید با خرید ملک مسکونی یا تجاری در این کشور زیبا، آرزوی مهاجرت را محقق کنید و اقامت موقت کشور اسپانیا را از آن خود کنید. در این روش، ویزای طلایی معروف (Golden Visa) به شما تعلق می گیرد. اگر هدف شما مهاجرت موقت به اسپانیاست، می توانید با در دست داشتن ویزای طلایی، هر زمان که اراده کردید از اسپانیا خارج شوید و محدودیتی برای ماندن در این کشور ندارید. اما اگر قصد دارید تا با این ویزا به تابعیت اسپانیایی دست پیدا کنید، باید بیشتر از 183 روز را در این کشور بگذرانید.

حداقل سرمایه لازم: 500,000 یورو (14,000,000,000 تومان)

5- مهاجرت با تمکن مالی

اگر سرمایه شما به قدری است که احتیاجی به کار کردن ندارید و به راحتی هزینه های بالای زندگی را می پردازید، می توانید از این مزیت برای مهاجرت به اسپانیا استفاده کنید. کافیست مدارکی را نشان دهید که میانگین وضعیت حساب بانکی شما چقدر است، سپس اقامت موقت اسپانیا را دریافت می کنید.

حداقل سرمایه لازم: سالانه 25,560 یورو (715,680,000 تومان) برای متقاضی اصلی و 6,390 یورو (178,920,000 تومان) به ازای هر یک از همراهان

6- مهاجرت افراد بازنشسته

اگر حقوق بازنشستگی شما به قدری است که بتوانید با احتساب به آن هزینه های زندگی در اسپانیا را بپردازید، بهترین روش را برای خودتان انتخاب کرده اید. کافیست فیش حقوقی و مدارکی از گردش حساب‌تان نشان دهید که کل حقوق بازنشستگی شما کافی است.

حداقل حقوق سالانه: 25,560 یورو (715,680,000 تومان) برای متقاضی اصلی و 6,390 یورو (178,920,000 تومان) به ازای هر یک از همراهان

7- مهاجرت با ازدواج

یکی از راه های موردعلاقه جوانان برای مهاجرت، ازدواج است. اما باید بدانید این پروسه به آن آسانی که به نظر می رسد نیست و چالش های زیادی پیش روی شماست. چرا که بسیاری از متقاضیان مهاجرت از ازدواج سوری استفاده می کنند و بنابراین اگر شما واقعا قصد ازدواج دارید، باید با مدارک بسیار و مصاحبه های مختلف نشان دهید که رابطه خوبی با نامزد اسپانیایی خود دارید و برای آینده برنامه ریزی کرده اید. به این ترتیب اول از همه نامزد شما باید به سفارت اسپانیا درخواست دهد و سپس باقی مراحل را با هم طی کنید.

در ضمن لازم است نامزد اسپانیایی شما بتواند مدارکی از سرمایه کافی خود ارائه دهد تا نشان دهد می تواند هزینه های زندگی شما  را هم بپردازد. اگر همه مدارک تکمیل شود و سفارت هم اطمینان پیدا کند، سپس می توانید به اسپانیا بروید و زندگی خود را آغاز کنید.

مزیت این روش این است که شما پس از یک سال می توانید برای دریافت تابعیت کشور اسپانیا درخواست دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()