تعمیرکار حرفه ای آیفون تصویری
نوشته شده توسط : ali

تعمیرات آیفون تصویری

استفاده فراوان از آیفون های تصویری منجر به نیاز تعمیرکار آیفون تصویری را می شناسند و قادر به تعمیرات آنها هستند شده است. این نیاز به قدری بالاست که شما با شرکت در دوره آموزش تعمیرات آیفون تصویری و فراگرفتن این حرفه می توانید بالافاصله وارد بازار کار شوید و شروع به کار کنید.
در این مطلب ابتدا برای آشنایی با آیفون های تصویری تعریفی از آن ارائه می دهیم و اجزای آیفون های تصویری را نیز یک به یک نام می بریم ، بعد از آن دوره مربوطه را به شما علاقه مندان به آموزش تعمیرکار آیفون تصویری معرفی میکنیم و از مزایا و ویژگی های این دوره می گوییم.

آیفون تصویری

آیفون های تصویری نسل جدید آیفون ها یا همان اف اف ها هستند. اگر در سیستم آیفون های قدیمی تنها صوت و صدای مراجعه کننده را در آیفون دریافت می کردیم ، امروزه با استفاده از آیفون های تصویری امکان دریافت تصویر مراجعه کننده را نیز از طریق آیفون داریم. میخواهیم شما را با تفاوت های آیفون های صوتی و آیفون های تصویری به طور کامل و جامع آشنا خواهید شد.

آیفون تصویری یک سیستم ارتباطی است که نه تنها صوت و صدا بلکه امکان مشاهده تصویر مراجعه کننده را نیز فراهم می کند. سیستم دریافت صوت که همانند آیفون های ساده قدیمی کار می کند ، اما نحوه کار سیستم دریافت تصویر در آیفون های تصویری به این صورت است که انتقال تصویر از طریق دوربین پنل بیرونی به مانیتور داخلی انجام می پذیرد. در دوره آموزش تعمیرات آیفون تصویری با چگونگی عملکرد این سیستم به طور کامل آشنا می شوید.

آیفون های تصویری از دو بخش کلی تشکیل می شوند. بخش اول آن پنل بیرونی ( یا همان صفحه جلوی درب ورودی) و بخش دوم آن مانیتور داخلی ( یا همان گوشی آیفون) میباشد . هر کدام از این بخش ها دارای اجزایی هستند که در اینجا به معرفی مختصر آن ها می پردازیم.

 

پنل بیرونی

آیفون های تصویری شامل یک قاب فلزی ، یک شیشه محافظ ، دوربین ( که در مدل های سیاه و سفید و رنگی موجود می باشد)، برد صدا ( که نسبت به مدل های تک واحدی و چند واحدی آن تفاوت هایی دارد)، بلندگو که صدای انتقالی از مانیتور به پنل را پخش می کند، میکروفون که صدای پنل بیرونی را به مانیتور داخلی انتقال می دهد.

در نهایت شاسی زنگ و سوئیچر که برای زنگ زدن توسط مراجعه کننده مورد استفاده قرار می گیرد می باشد.در این دوره با اجزای پنل بیرونی آیفون تصویری به طور کامل آشنا می شوید و نحوه عملکرد هر کدام را خواهید شناخت.

مانیتور داخلی

همان گوشی آیفون که در داخل خانه نصب می شود و از آن برای دیدن تصویر و شنیدن صدای بیرون و همچنین باز کردن درب استفاده می کنیم، شامل اجزای زیر است.

برد تغذیه، برد صدا، صفحه تصویر که اگر رنگی باشد از نوع ال سی دی و ال ای دی و اگر سیاه و سفید باشد دارای برد تصویر است، میکروسوئیچ روی قاب مانیتور، سیستم تنظیم نور و کم و زیاد کردن صدای زنگ و روشن و خاموش کردن صفحه مانیتور، گوشی مانیتور که برای انتقال صدا از پنل بیرونی به مانیتور داخلی استفاده می شود و همچنین قاب گوشی که عموماً پلاستیکی می باشد.

از دیگر اجزای آیفون های تصویری می توان به منبع تغذیه یا ترانس و قفل درب باز کن اشاره کرد که به طور کامل در این دوره معرفی خواهند شد .

جدید یا قدیمی

امروزه در هر خانه ای از یک آیفون تصویری برای باز کردن درب خانه استفاده می شود. آیفون های تصویری علاوه بر اینکه کار مراجعه کننده ها و میزبان ها را آسان تر کرده اند دارای امنیت بالاتری نسبت به آیفون های صوتی و قدیمی هستند و به همین دلیل استفاده از آن ها زیاد شده است و کماکان رو به افزایش است.

از این رو درخواست برای تعمیرکار آیفون های تصویری هم به شدت بالا رفته و نیاز به یک تعمیرکار آیفون تصویری باشد همواره احساس می شود. شما می توانید به یک تعمیرکار آیفون تصویری متخصص و حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید و از این طریق به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

این دوره کاملا جامع و کاربردی است که در آن به معرفی انواع آیفون های تصویری (سیاه و سفید و رنگی) و همچنین معرفی و شناخت اجزای تشکیل دهنده آیفون های تصویری و نحوه عملکرد آن ها خواهیم پرداخت.همچنین با انواع مختلف آیفون های تصویری سر و کار خواهید داشت و از این طریق عیب یابی و رفع عیب ، تعمیرکار آیفون تصویری را خواهید آموخت.





:: بازدید از این مطلب : 832
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: